گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: شرایط ارسلان کاظمی معین نیست

به گزارش مجله سلنا، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: پای ارسلان کاظمی پیچیده و امیدوارم که برای بازی بعد برسد، هر چند که سخت است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: شرایط ارسلان کاظمی معین نیست

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی بر ژاپن و راهیابی ایران به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 گفت: در آخرین صحبتی که با پزشک تیم داشتم، ارسلان کاظمی مشغول یخ درمانی بود و منتظریم شرایط او کامل معین گردد. پای ارسلان پیچیده و امیدوارم که برای بازی بعد برسد، هر چند که سخت است.

وی در مورد پیروزی نسبتاً راحت مقابل ژاپن گفت: ما با یک بازی در مرحله گروهی به پلی آف رسیدیم و در مرحله حذفی هیچ حریفی ساده نیست. بازی های متعددی در مرحله گروهی نداشتیم ولی تیم ما خوب کار کرد و مستحق پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی در مورد ملاقات نیمه نهایی با کره جنوبی و فینال احتمالی با چین توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و الآن فقط روی نیمه نهایی تمرکز داریم و به چین اصلاً فکر نمی کنیم. کره جنوبی ضعف بزرگی که در زیر سبد داشت را با آوردن یک بازیکن خوب آمریکایی پر نموده و امروز بسکتبال بسیار باثباتی را بازی می نماید. ما هم بازیکنان با تجربه ای داریم که شک ندارم در شرایط سخت و حساس بازی های خوبی ارائه می دهند.

شاهین طبع در مورد نحوه داوری گفت: فکر می کنم اینجا داوران برای هر دو طرف خیلی ظریف سوت می زنند و یک مقدار نحوه قضاوت با مرحله انتخابی جام جهانی متفاوت است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 577

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: شرایط ارسلان کاظمی معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهین طبع: شرایط ارسلان کاظمی معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید