گل محمدی: نگاهی ویژه به وزنه برداری دارم

به گزارش مجله سلنا، رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت که نگاهی ویژه به رشته وزنه برداری دارد.

گل محمدی: نگاهی ویژه به وزنه برداری دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، رضا گل محمدی در حاشیه آخرین تمرین تیم وزنه برداری جوانان، درباره حضور دو وزنه بردار تهرانی در این مرحله از اردوها، مطرح کرد: این دو ورزشکار از شهرستان های پرند و اسلامشهر در اردو حضور دارند که به صحبت های آنها گوش دادیم و بخشی از گلایه های آنها را به طور حتم آقای فرهادی رسیدگی خواهند کرد. بخشی دیگر از این مسائل هم قابل حل است. تمرینات این ورزشکاران مستلزم تجهیزات مناسب است که در اختیار هیئت وزنه برداری قرار می گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تهران در خصوص حمایت از قهرمانان این استان توضیح داد: در جهت حمایت از ورزشکاران، ستاد بازی های المپیک و آسیایی را تشکیل داده ایم که به زودی طی مراسمی، جوایز ورزشکاران قهرمان به آنها اهدا داده می گردد. در ضمن، بسته های حمایتی برای هیئت های موفق و مدال آور نیز در نظر گرفته شده که عملیاتی خواهد شد.

وی در مورد اقدامات زیر بنایی و فعالیت ویژه هیئت وزنه برداری تهران در حوزه استعدادیابی، گفت: یکی از مدیران خوب ارشد کشور در رشته وزنه برداری استان تهران حضور دارند. جناب آقای فرهادی دارای صندلی ویژه ای در مدیریت شهری تهران هستند که حضور چنین شخصیتی، تایید می نماید که نگاه من به وزنه برداری ویژه است.

گل محمدی گفت: تمام تلاشمان بر این است که با وجود بضاعت اندکی که داریم و با یاری های فدراسیون، این هیئت را حمایت ویژه کنیم و امیدوارم تمام این اقدامات، به مدال المپیک و دنیا بینجامد که با توجه به ظرفیت استان و تلاشی که هم اکنون در حال اجرا است، این هدف دور از دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 85

به "گل محمدی: نگاهی ویژه به وزنه برداری دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نگاهی ویژه به وزنه برداری دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید