یک هواپیما در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول دچار سانحه شد

به گزارش مجله سلنا، منابع ترکیه ای از آتش دریافت یک فروند هواپیمای مسافربری در پس از خروج از باند فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول خبر دادند.

یک هواپیما در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول دچار سانحه شد

از سفر با سفر استانبول لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه خبری صباح ترکیه روز چهارشنبه گزارش داد که یک فروند هواپیمای مسافربری در هنگام فرود در فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول از باند خارج شده و متعاقباً آتش گرفته است.

پایگاه خبری صباح به نقل از منابع خود در فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن اعلام نمود که تمامی مسافران هواپیمای مذکور به موقع از هواپیما خارج شده و هیچ یک از آنها آسیب ندیده اند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که هواپیمای حادثه دیده پس از فرود دو نیم شده است.

مقامات ترکیه هنوز درباره این حادثه اظهارنظر ننموده اند.

شبکه تلویزیونی NTV ترکیه نیز با اعلام اینکه هواپیمای حادثه دیده از ازمیر ترکیه وارد فرودگاه استانبول شده، تعداد مسافران آن را 177 نفر اعلام نموده است. ویدیوهای منتشرشده از حادثه نشان می دهند که مسافران هواپیما توانسته اند از شکاف های ایجاد شده در هواپیما به عنوان یک خروجی اضطراری استفاده نمایند.

وزیر حمل و نقل ترکیه ساعتی پس از وقوع حادثه اعلام نمود که این حادثه تلفاتی نداشته است.

پایگاه خبری EHA ترکیه به نقل از علی یرلی کایا استاندار استانبول اعلام نموده است که 52 نفر از مسافران هواپیما در بیمارستان بستری شده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 625

به "یک هواپیما در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول دچار سانحه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هواپیما در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول دچار سانحه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید