کوله گردی در اروپا ، 12 نکته آموزشی برای سفر مقرون به صرفه (تور اروپا)

به گزارش مجله سلنا، کوله گردی یا بک پکینگ با اصطلاح انلگیسی BackPacking یک نوع سفر مقرون به صرفه است که جوانان اروپا، علاقه زیادی به آن دارند. در سفر به اروپا ،این روش مرسوم است و جزو سفرهای بین المللی به شمار میرود. این سفر مقرون به صرفه می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد، اما با یک کوله پشتی ساده آن را می توان شروع کرد. کوله گردی در اروپا یکی از روش های متداولی هست که مسافران از آن برای سفرهای رایج خود استفاده میکنند. در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای کوله گردی و بک پکینگ در اروپا را برای شما توضیح دهیم .

کوله گردی در اروپا ، 12 نکته آموزشی برای سفر مقرون به صرفه (تور اروپا)

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

چه طور در اروپا کوله گردی کنیم؟

وسایل حمل و نقل عمومی زیادی در اروپا هستند که می توانید در این سفر مقرون به صرفه از آن بهره ببرید. اما راه دیگری هم در اروپا وجود دارد و آن هم سفر شدن با ماشین های جاده ای و کوله گردهای مشابه دیگر است که دارند مسیر مشابهی را طی می نمایند. اقامت کردن در هتل های مقرون به صرفه، زندگی در بین مردم شهر، پیاده روی و اتراق در طبیعت و... از ویژگی های کوله گردی هستند.برای یک کوله گرد، اروپا برترین مقصد توریستی است. زیرا در این منطقه، نه تنها شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد وجود دارند، بلکه طبیعت و زیبایی های آن نیز در این مسیر دیده می گردد. از کوهستان و جنگل و دریاچه گرفته تا خط آهن ها و مسیرهای قدیمی مجذوب کننده، همه آن چیزهایی هستند که یک سفر مقرون به صرفه را لذت بخش تر می نماید. در این مسیر می توانید از آثار معماری دوره های مختلف تماشا کنید، شب های زیادی را در طبیعت سپری کنید، و از شهرهای بزرگ اروپا به راحتی بگذرید. اما کوله گردی در اروپا، نیازمند رعایت نکاتی است که سفر مقرون به صرفه شما را به مخاطره نیاندازد.

1) انتخاب زمان مناسب برای کوله گردی

همه ماه های سال، برای توریستی در اروپا مناسب نیستند. ماه های پرتوریست تابستانی، بهتر است به شرق اروپا سفر کنید. جایی مثل سواحل بالکان و کوهستان های اسلوونی و شهرهای منطقه دریای بالتیک انتخاب مناسبی برای سفر مقرون به صرفه هستند. در فصل پاییز، انتخاب اطراف مدیترانه مناسب تر است. فصلی که در آن سواحل مشهور و جزیره های جنوبی اروپا، توریست کمتری را به خود می بیند. زمستان هم که فصل کریسمس و تفریحات زمستانی است، مسلماً در هر شهری برای شما مجذوب کننده خواهد بود. بهار هم کشورهای حوزه اسکاندیناوی، فرانسه و بریتانیا برای سفر مقرون به صرفه مناسب هستند. با این حال کوله گردی در اروپا همواره مزایای خاص خودش را دارد.

2) مسیرهای بین مبدا و مقصد را درست انتخاب کنید

شاید تصور کنید که انتخاب یک مبدا و مقصد معین برای شما کافی است. اما یکی از بخش های مهم سفر مقرون به صرفه، انتخاب مکان های اقامت و برنامه ریزی درست برای رسیدن به آنها است. با این حال، تاثیر چندانی در کوله گردی شما نخواهد داشت. حتی در شهرهای گران قیمت اروپا هم جایی برای اسکان مقرون به صرفه پیدا می گردد. برخی از هاستل ها، امکاناتی فراتر از انتظار و قیمشتان ارائه می دهند. ضمناً فصل تابستان که دانشگاه ها تعطیل هستند، می توانید از امکانات اقامتی آنها بهره ببرید که هزینه شما را تا حد زیادی پایین می آورند. برای این کار، ضروری است که از قبل اتاق خود را در این محل ها رزور کنید.

3) استفاده از قطار در اروپا

برای سفر به اروپا با کوله گردی بدانید که گشت و گذار و نقل مکان کردن در این قاره، چندان هم سخت نیست. قطارها در این منطقه، از دل جنگل ها و طبیعت عبور می نمایند و سوار شدن به قطار، برای کوله گردی، امری به صرفه و مقرون به صرفه است. سفر شما با این کار، کوتاه تر می گردد و شاید لازم نباشد هزینه اقامتی را برای این یک شب پرداخت کنید. همه کشورها، دارای خط راه آهن و خطوط ریلی هستند و رفت و آمد در آنها کار چندان سختی نیست. در بک پکینگ و یا در کل برای راهنمای کوله گردی بدانید که قطار و هواپیماهای مقرون به صرفه قیمت می توانند گزینه خوبی برای سفر مجذوب کننده شما باشند.

4) شرکت در جشنواره ها را از دست ندهید!

اروپا و سفر به اروپا خود سرشار از جشنواره ها و مراسمی است که در زمان های مختلفی از سال برگزار می شوند. در بک پکبنگ به اروپا آنها را پیدا کنید، و تماشا چندتا از آنها را در برنامه تان در راهنمای کوله گردی بگنجانید. البته زمان بندی را نباید فراموش کنید!

5) غذاهای محلی را به شیوه خودشان بخورید

خیلی از توریستان درسفر به اروپا، در پی خوردن غذاهای متفاوت هستند. حالا که دارید کوله گردی به اروپا می کنید، چرا به جای خوردن غذاهای تکراری رستوران های گران قیمت، غذاهایی را امتحان نمی کنید که در کوچه و خیابان ها به فروش می رسد. غذاهای محلی را به همان شیوه مردم منطقه بخورید و از سفرتان در کوله گردی در اروپا لذت بیشتری ببرید. البته قبل از هر چیزی، غذاهای هر منطقه و محل را پیدا کنید و برای خوردنشان، شکمتان را صابون بزنید!

6) فرصت های رایگان برای سفر مقرون به صرفه

هیچ چیز در یک سفر کم هزینه به مقدار فرصت رایگان توریستی ارزش ندارد. همه شهرهای توریستی، فرصت هایی رایگان برای جذب توریست در نظر می گیرند. از تورهای پیاده روی رایگان، تا روزهای رایگان بودن موزه ها، و هزاران فرصت ریز و درشت که در مواقع خاص، هزینه ای برای آنها نمی پردازید! در راهنمای کوله گردی و سفر به اروپا هزینه های سفر این طوری پایین می آید!

7) شهرهای کوچک و منظره ها طبیعی

درست است که شهرهای بزرگ روی نقشه به راحتی پیدا می شوند، اما تمرکز کردن روی آنها، لذت سفر را کاهش می دهد. منظره ها طبیعی زیادی در اروپا وجود دارد که فرصت تماشا آنها را نمی توان در بک پکینگ از دست داد. بستگی دارد که شما از کدام سمت می روید، طبیعت این قاره شما را صدا می زند. در راهنمای کوله گردی بدانید و بک پکینگ در اروپا بدانید که شهرهای کوچک اروپا چه بسا مجذوب کنندهیت های بیشتری نسبت به جاذبه های معروف توریستی داشته باشند!

8) هزینه کردن هم بد نیست!

در بک پکینگ در اروپا لازم هست بدانید که بد نمی گردد اگر برخی وقت ها هزینه های صرفه جویی شده در سفر مقرون به صرفه را برای ولخرجی بهره ببرید. برخی شب ها، برای استراحت بهتر هم که شده در یک هتل شیک بگذرانید و یا خود را از گرسنگی به یک رستوران شیک برسانید! قرار است لذت ببرید، نه ریاضت!

9) تفریحات شبانه ای هم هست

در بک پکینگ در اروپا بدانید که شب های زیادی را در سفر خواهید بود که می توانید در شهرها سپری کنید. شهرهایی که شب های شلوغ و فوق العاده ای دارند و تفریحات زیادی را نیز در نظر گرفته اند. تورهای شبانه، بازدید از موزه ها، قایق سواری در دل شب و بازید از ساختمامن ها در شب، می تواند هیجان انگیز باشد!

10) به ساحل بروید!

مگر می گردد در قاره ای که دورتادورش ساحل های زیبا واقع شده است، شبی را در ساحل نگذراند. ساحل های شلوغ توریستی و حتی ساحل های خلوت زیادی در اروپا پیدا می شوند. بستگی به حال و هوا و نوع شخصیتتان، هر کدام از آنها را می توانید انتخاب کنید.

11) خود را در شلوغی خفه نکنید!

مسیرهای مختلف این قاره، همگی شلوغ و پرازدحام نیستند. اتفاقاً زیبایی های آن در مسیرهایی است که خلوت و کم تردد هستند و برای شما سفر مقرون به صرفه به همراه خواهند داشت. شهرهای کوچک، منظره ها زیبا و طبیعت بکر در مسیرهای خلوت هستند و نه راه های پرتردد. به عنوان مثال، خیابان های سنگ فرش شده شده در پراگ، مرکز چک، می تواند مجذوب کننده و تماشای باشد!

12) از خود مراقبت و به سلامتی خود فکر کنید

هیچ چیز به مقدار از دست دادن وسایل در سفر نمی تواند انسان را آزرده کند. مخصوصاً دوربین های عکاسی و گوشی های گران قیمت هوشمند که برای عکاسی از آن استفاده می نماید. بعلاوه مواظب پول و لوازم قیمتی خود در هتل های کوچک باشید. همواره احتیاط کنید با چه کسی دوست می شوید و چه کسی به شما نزدیک می گردد. کپی پاسپورت خود را در جایی مطمئن قرار دهید و حتی اگر لازم شد، یک نسخه از آن را در ای میل یا فضایی مثل دراپ باکس بگذارید تا در موقع لزوم در دسترستان باشد!

منبع: همگردی
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2334

به "کوله گردی در اروپا ، 12 نکته آموزشی برای سفر مقرون به صرفه (تور اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوله گردی در اروپا ، 12 نکته آموزشی برای سفر مقرون به صرفه (تور اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید