38 ایده ساخت کارت پستال روز ولنتاین

به گزارش مجله سلنا، ساخت کارت پستال روز ولنتاین می تواند ایده یک کادوی دست ساز دوست داشتنی برای ولنتاین باشد. طریقه ساخت کارتهای روز ولنتاین دست ساز و آسان را بلد هستید؟ اگر دوست دارید آموزش ساخت مدل های کارت پستال دست ساز روز ولنتاین را یاد بگیرید در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله خبرنگاران می توانید با چند ایده مجذوب کننده ساخت کارت پستال برای روز ولنتاین با آموزش ساخت و عکس آشنا شوید.

38 ایده ساخت کارت پستال روز ولنتاین

1- ایده چسباندن شمع روی کارت برای ساخت کارت پستال عشق

یک ایده مجذوب کننده برای ساخت کارتهای روز ولنتاین دست ساز و آسان این است که کارت ولنتاین را با چند شمع کوچک بچسبانید. برای درست کردن کارت می توانید از یک تکه مقوای یا کاغذ مخصوص نقاشی استفاده کنید. آن را تا کنید. سپس چند شمع قرمز یا صورتی روی آن بچسبانید. بعد از چسباندن شمع زیر آن یک جمله عاشقانه ولنتاینی به زبان فارسی یا انگلیسی بنویسید. می توانید در قیمت بالای هر شمع نیز یک قلب قرمز بکشید.

2- استفاده از کلید از ایده های ساخت کارت پستال

تنها یک راه برای دسترسی به قلب شما وجود دارد، آن هم این است که فردی کلید قلب شما را داشته باشد. به عنوان ایده ساخت کارت پستال روز ولنتاین می توانید یک کلید کوچک را با رنگ یا لاک قرمز رنگ آمیزی کنید. سپس آن را روی یک کارت ساده بچسبانید. برای چسباندن کلید باید از چسب حرارتی استفاده کنید.

اطلاع از آخرین مطالب مجذوب کننده و پرطرفدار

می توانید روی کارت یک جمله عاشقانه بنویسید و آن را در روز ولنتاین به عشقتان هدیه دهید. اگر در پی ساخت کارت پستال خلاقانه برای روز ولنتاین هستید، این سبک کارت ها می تواند ایده خوبی باشد.

3- آموزش ساخت کارت پستال ولنتاین دست ساز با کلاژ

یکی از مجذوب کننده ترین و زیباترین ایده های آموزش ساخت کار پستال ولنتاین دقیقاً همین ایده است. می توانید برای درست کردن کار پستال روز ولنتاین طرح مورد نظرتان را روی پارچه یا مقواهای رنگی بکشید و با چسباندن آن ها کنار هم یک کارت منحصر به فرد طراحی کنید.

برای درست کردن طرح این کارت باید ابتدا هر بخش را به صورت جداگانه روی مقوای رنگی بکشید. سپس با دقت دور طرح ها را برش دهید و آن را روی یک کارت با شکل دایره یا مستطیل بچسبانید. برای این که کارت شما زیباتر شود می توانید همانند همین عکس کارت پستال زیبا یک روبان روی کارت بچسبانید.

4- ایده ساخت کارت پستال ولنتاین با شکلات های قلبی

برای ساخت کارتهای روز ولنتاین دست ساز و آسان تنها باید کمی خلاق باشید. به منظور درست کردن کارت های عاشقانه ولنتاین با شکلات های قلبی و به شکل لب، می توانید روی یک تکه مقوای سفید شکل دسته گل، صندوق پستی و هر طرحی که دوست دارید را نقاشی کنید.

برای این نقاشی تنها به یک اتوماتیک مشکی و قرمز نیاز دارید. سپس روی دسته گلی که کشیده اید به جای گل شکلات بچسبانید که اتفاقا از جمله هدیه های مرسوم ولنتاین است. می توانید داخل صندوق پستی یک شکلات بگذارید و با این روش کارت های مجذوب کنندهی آماده کنید.

5- ایده ساخت کارت پستال روز ولنتاین با نمد

یک ایده مجذوب کننده برای درست کردن کارت پستال ولنتاینی استفاده از نمد است. می توانید با استفاده از دوخت روی نمد، جملات کوتاه عاشقانه یا حرف اول نام هایتان را هک کنید. با کمک نمد پاکت درست کنید و آن را در روز عشق به کسی که دوست دارید هدیه دهید. چسباندن برش های قلب نمدی روی مقوا نیز می تواند ایده مجذوب کنندهی برای یک کارت پستال زیبا و ساده باشد.

6- استفاده از قالب شیرینی در روش ساخت کارت پستال فانتزی برای هدیه ولنتاین

در این روش آموزش کارت پستال فانتزی می توانید برای ایجاد طرح قلب روی کارت های ولنتاین از قالب های کوچک شیرینی نخودچی استفاده کنید. برای این کار باید روی کارت هایی ساده را با رنگ های مختلف متنوع رنگ کنید. حالا لبه قالب شیرینی را با یک رنگ متضاد یا سفید رنگ آمیزی کنید و بعد از خشک شدن رنگ ها، به شکل های مختلف روی کارت بچسبانید.

7- آموزش ساخت کارت پستال با مقوا و نخ

برای ساخت کارت پستال های دست ساز ولنتاین می توانید از ترکیب مقوا و نخ استفاده کنید. می توانید ابتدا با استفاده از یک مقوای سفید را به مقدار کارت مد نظرتان برش دهید. سپس روی یک طرف آن یک کاغذ رنگی یا طرح دار بچسبانید. سپس روی یک تکه مقوای سبز طرح یک کاکتوس را بکشید. آن را برش دهید.

با استفاده از سوزن روی کاکتوس چند سوراخ ایجاد کنید. با نخ و سوزن به صورت کوک روی کاکتوس را بدوزید. سپس می توانید کاکتوس را روی کارت پستال بچسبانید. یک قلب در کنار کاکتوس بچسبانید و آن را در روز ولنتاین به عشقتان هدیه دهید.

8- مدل کارت تبریک دست ساز ولنتاین به شکل روباه

یک روش خلاقانه برای کارت های روز ولنتاین دست ساز و آسان طراحی کارت به شکل های غیرمتعارف و خاص است. شما می توانید برای درست کردن کارت پستال ولنتاین به شکل روباه، طرح یک قلب را روی مقوای قرمز بکشید. سپس برای آن گوش و دم طراحی کنید و با چسباندن آن ها همانند عکس بالا، یک کارت خاص و زیبا آماده کنید.

9- آموزش ساخت کارت پستال ولنتاین دست ساز با قلب های آویزان

یک ترفند کاربردی و ساده برای ساخت کارت تبریک آویزان کردن قلب داخل کارت است. برای این کار شما باید یک مقوای صورتی را قرمز را انتخاب کنید. یک نوار نازک یا کاموا از یک سمت کارت به طرف دیگر آن بچسبانید. سپس با استفاده از مقوای قرمز و صورتی قلب های کوچکی را برش دهید و با گیره های کوچک قلب ها را روی طناب آویزان کنید.

10- مدل کارت تبریک زیبا و عاشقانه دست ساز به صورت شیشه قلبی

برای درست کردن یک کارت پستال متفاوت و عاشقانه برای ولنتاین می توانید آن را به صورت یک شیشه پر از قلب های رنگی طراحی کنید. برای ساخت این کارت پستال باید ابتدا دو مقوا را به صورت مستطیل برش دهید. یکی از مقواها باید به مقدار یک سانتی متر از مقوای دیگر بزرگ تر باشد. حالا روی تکه مقوای کوچک تر طرح یک بطری شیشه ای را بکشید. داخل شیشه را با کمک کاتر خالی کنید. سپس دور آن را با ماژیک مشکی پر رنگ نمایید. از پشت روی تکه خالی شیشه یک تلق بی رنگ بچسبانید.

روی مقوای دیگر حدود 20 عدد قلب کوچک بکشید و هر قلب را با یک رنگ ماژیک رنگ آمیزی کنید و در صورت تمایل روی آن ها چیزی بنویسید. سپس قلب ها را طوری روی مقوا قرار دهید که انگار داخل شیشه قرار دارند. حالا با استفاده از چسب های دو طرفه، آن را روی مقوای بزرگ تر بچسبانید. توجه داشته باشید که استفاده از چسب دو طرفه موجب می شود تا فاصله ای بین دو مقوا ایجاد شود. بنابراین باید دور تا دور شیشه ای که درست کرده اید را چسب بزنید تا قلب ها از کارت بیرون نریزند.

حال با استفاده از روبان قرمز یک پاپیون درست کنید و روی قسمت درب شیشه تان بچسبانید. مطمئن باشید این کارت پستال عشق بیشتر از هر کارت آماده ای طرف مقابلتان را شاد خواهد کرد.

11- عکس کارت پستال فانتزی به صورت موشک

برای درست کردن این کار پستال خاص و بامزه می توانید درست مثل زمان های کودکی تان یک موشک درست کنید. سپس روی آن جملات عاشقانه و قلب بچسبانید.

12- ایده های ساخت کارت پستال های ساده و خاص

13- سایر ایده ها برای ساخت کارتهای روز ولنتاین دست ساز و آسان

سخن پایانی

درست کردن کارت پستال های عاشقانه در روز ولنتاین آن هم برای کسی که دوستش دارید، لذت فوق العاده ای دارد. حتی نگاه کردن به عکس کارت پستال فانتزی که با دستان خودتان آماده کرده اید حس خوبی دارد. شما می توانید با کمی خلاقیت و استفاده از لوازم ساده و نقاشی روی کارت پستال زیباترین کارت های عاشقانه را برای ولنتاین امسال آماده کنید.

منابع: ،

نوشته های مرتبط

تکنیک های اصلی و مخصوص تی کشیدن کف زمین

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران

چند راهکار مفید برای صرفه جویی در خرید و پس انداز

راهنمای خرید بهترین برندهای نرم کننده مو در بازار ایران

منبع: افق کوروش
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2062

به "38 ایده ساخت کارت پستال روز ولنتاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "38 ایده ساخت کارت پستال روز ولنتاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید