شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آباد کتول

به گزارش مجله سلنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد علی آباد کتول با اعتبار یک میلیارد ریال اطلاع داد.

شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آباد کتول

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی با اعلام این خبر اضافه کرد: عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری دهنه محمد آباد شهر فاضل آباد (امام زاده شیخان) با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی درروستای محمد آباد کتول شهرستان علی آباد شروع شد.

او به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره نمود و اضافه کرد: در عملیات اجرایی این فاز 8 عدد سکوی مالون 3 عدد آلاچیق پیش بینی شده است.

کریمی در ادامه اضافه کرد: این اداره کل در سال گذشته اقدام به احداث 8 چشمه سرویس بهداشتی در دهانه محمدآباد و آبخوری آن با اعتبار 1050 میلیون ریال نموده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در انتها ابراز امیدواری کرد: این اداره کل در سال بعد مبلغ 12500 میلیون ریال برای تکمیل زیر ساخت های گردشگری دهنه محمد آباد پیش بینی نموده است که در صورت تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم برای رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد شد.

بقعه شریف امام زاده شیخان واقع در روستای محمد آبادکتول از توابع شهر فاضل آباد و بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول است که در دل طبیعت سر سبز و جنگلهای با طراوت دهنه محمد آبادکتول (کفشگیری) کیلومتر 7 شهر فاضل آباد قرار گرفته است ،که از طرف شرق به جنگل عباس آرام و از سمت غرب به رودخانه محمد آباد کتول(کفشگیری) و دره آبدوان(آدوان) منتهی می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 251

به "شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آباد کتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آباد کتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید