طراحی ویلاهای کوچک: شروع مذاکرات باشگاه زوریا با فنرباغچه برای حفظ صیادمنش

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، اللهیار صیادمنش که در پاییز سال 2020 به صورت قرضی و یک ساله راهی تیم زوریا لوهانسک اوکراین شده بود، به تدریج به خاتمه قراردادش با این تیم اوکراینی نزدیک می گردد و باید به تیم فنرباغچه ترکیه بازگردد.

طراحی ویلاهای کوچک: شروع مذاکرات باشگاه زوریا با فنرباغچه برای حفظ صیادمنش

جهت دریافت خدمات طراحی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

صیادمنش که در دیدارهای اخیر زوریا درخشیده و در سه مسابقه، چهار گل به ثمر رسانده است، یکی از مهره های کلیدی این تیم بوده است. به همین علت باشگاه زوریا کوشش خود را برای حفظ این مهاجم گلزن حداقل تا انتها فصل است.

سایت zaryalg اوکراین اطلاع داد زوریا مذاکراتش را با باشگاه فنرباغچه شروع نموده و امیدوار است قرارداد قرضی این مهاجم را با بند خرید دائم تمدید کند.

از سوی دیگر روز گذشته روزنامه A spor ترکیه اطلاع داد باشگاه هایی نظیر آیندهوون هلند، بوردو فرانسه، شاختار دونتسک اوکراین و… این مهاجم 20 ساله ایران را زیر نظر دارند.

این در حالی است که صیادمنش امروز در تبادل نظر با رسانه های ایران در مورد آینده اش گفت پس از انتها نیم فصل مسابقات لیگ اوکراین، در این خصوص تصمیم گیری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1989

به "طراحی ویلاهای کوچک: شروع مذاکرات باشگاه زوریا با فنرباغچه برای حفظ صیادمنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلاهای کوچک: شروع مذاکرات باشگاه زوریا با فنرباغچه برای حفظ صیادمنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید