اخبار مهم استخدام پتروشیمی ها در تیرماه 1401

به گزارش مجله سلنا، شرکت های پتروشیمی در ایران از جمله مهم ترین منابع فراوری اخبار استخدامی هستند. این مجموعه های بزرگ صنعتی که بخش بزرگی از چرخ صنعتی کشور را می گردانند همواره به نیروی کار متخصص نیازمندند؛ چرا که بازار آن ها در ایران بازاری توسعه ای است. از این رو، چندان عجیب نیست که هر ماه در میان اخبار استخدامی در ایران خبرهایی هم از پتروشیمی ها باشد. به تازگی خبر جذب و استخدام چند نمونه از پتروشیمی ها در تیرماه 1401 منتشر شده است. بعضی در مرحله دریافت کارت آزمون قرار دارند و بعضی دیگر آزمون را برگزار نموده اند و در مرحله اعلام نتایج هستند. در این گزارش نگاهی داریم به مهم ترین خبرهای استخدام پتروشیمی ها در تیرماه 1401.

اخبار مهم استخدام پتروشیمی ها در تیرماه 1401

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان

شرکت پتروشیمی لاوان در استان هرمزگان در پی استخدام 46 مهندس شیمی و نفت، 5 مهندس برق، 6 مهندس مکانیک، 2 مهندس صنایع، 1 مهندس عمران و 4 فارغ التحصیل رشته های مدیریت و حقوق بود. به این منظور، از اسفند ماه 1400 اطلاعیه های استخدامی این شرکت پتروشیمی منتشر شد و نهایتا بعد از برگزاری یک آزمون کتبی و بعلاوه مصاحبه های تخصصی در این هفته نتایج نهایی این آزمون استخدامی اعلام شد. داوطلبان برای اطلاع از نتایج آزمون می توانند به وب سایت دانشگاه هرمزگان به آدرس www.hormozgan.ac.ir مراجعه کنند و نتایج آزمون را ببیند. نتایج آزمون بر اساس شماره داوطلبی منتشر شده است.

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی شازند

26 خرداد ماه سال جاری شرکت پتروشیمی شازند آزمونی استخدامی را برگزار کرد که داوطلبان این آزمون در حال حاضر می توانند نتایج آن را آنالیز کنند. برای دریافت نتایج آزمون باید به وب سایت پتروشیمی شازند مراجعه کنید. می توانید به وسیله آدرس زیر خیلی راحت تر به صفحه اعلام نتایج سر بزنید: arpc.iran-azmoon.ir

داوطلبان استخدام در پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان در انتظار دریافت کارت

خردادماه سال جاری از ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان خبر داده بودیم. طی اطلاعیه این شرکت، 25 جایگاه شغلی نو منتظر استخدام نیروهای تازه بودند. اکنون در نوترین اطلاعیه این شرکت همه ثبت نام کنندگان در این آزمون می توانند برای دریافت کارت استخدامی اقدام کنند. طبق اعلام این سازمان، داوطلبان از روز 20 تیر 1401 می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. طبق اعلام این شرکت، آزمون کتبی در 23 یا 24 تیر ماه 1401 در گلپایگان برگزار می گردد. علاقه مندان برای دریافت کارت باید به آدرس https://gbpc.iran-azmoon.ir/Login.aspx مراجعه کنند.

شروع مصاحبه های تخصصی استخدامی شرکت پالایش نفت شیراز

طی اطلاعیه شرکت پالایش نفت شیراز زمان بندی مصاحبه های تخصصی استخدامی این شرکت شروع شده است. در اطلاعیه این شرکت آمده که ضروریست که داوطلبان محترم، اصل کلیه مدارک تحصیلی و هویتی خود (مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی و کارت انتها خدمت یا معافیت از خدمت (داوطلبان مرد) را در زمان مصاحبه ارائه کنند.

مصاحبه های تخصصی در روزهای انتهای تیرماه برگزار می گردد و داوطلبان رشته مهندسی برق شرکت پالایش نفت شیراز می توانند روز سه شنبه 28 تیر ماه 1401 برای مصاحبه تخصصی مراجعه کنند. بعلاوه داوطلبان رشته مهندسی شیمی - نفت (گروه2) شرکت پالایش نفت شیراز می توانند در روز چهارشنبه 29 تیرماه 1401 برای مصاحبه حضوری اقدام کنند. بعلاوه داوطلبان رشته مهندسی شیمی - نفت (گروه 3) شرکت پالایش نفت شیراز باید در روز یکشنبه 26 تیرماه برای مصاحبه حضوری اقدام کنند. راه یافتگان به مرحله مصاحبه از میان فارغ التحصیلان رشته مکانیک هم روز شنبه 25 تیر ماه باید برای مصاحبه حضوری اقدام کنند. برای اطلاع از زمان بندی دقیق مصاحبه ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید: https://azmoon.sutech.ac.ir/register/new/3296

منبع: دیوار
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2233

به "اخبار مهم استخدام پتروشیمی ها در تیرماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار مهم استخدام پتروشیمی ها در تیرماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید