اسامی شهر های قرمز و نارنجی ، نوروز سفر نروید خبرنگاران

به گزارش مجله سلنا، سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام اسامی شهرستان های دارای شرایط قرمز و نارنجی کرونایی، گفت: توصیه ما به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنند.

اسامی شهر های قرمز و نارنجی ، نوروز سفر نروید خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیما سادات لاری، گفت: از امروز 9 شهرستان کشور در شرایط قرمز و 31 شهرستان کشور در شرایط نارنجی بیماری کرونا قرار دارند.

وی اضافه نمود: شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان آبادان، اهواز، بندرماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و کارون از استان خوزستان از جمله شهرستان های دارای شرایط قرمز بیماری هستند.

لاری ادامه داد: همچنین شهرستان های سراب و عجب شیر از استان آذربایجان شرقی، ارومیه، چایپاره، ماکو و نقده از آذربایجان غربی، شهرستان گلپایگان از استان اصفهان، شهرستان دهلران از استان ایلام، شهرستان های دیلم، کنگان و گناوه از استان بوشهر، شهرستان سامان از چهارمحال و بختکمک، شهرستان های امیدیه، ایذه، اندیمشک، باغ ملک، باوی، بهبهان، خرمشهر، دشت آزدگان، شادگان و مسجد سلیمان از استان خوزستان، شهرستان های ارسنجان و زرین دشت از استان فارس، شهرستان دیوان دره از کردستان، شهرستان های پل دختر و درود از لرستان، شهرستان خمین از استان مرکزی، شهرستان بندر خمیر از استان هرمزگان، شهرستان نهاوند از استان همدان و شهرستان خاتم از استان یزد از جمله شهرستان های دارای شرایط نارنجی بیماری هستتند.

وی تاکید کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده است، تا تاریخ 15 فروردین 1400، هرگونه سفر از و به شهرستان های دارای شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در عین حال کماکان توصیه ما و همکارانمان در وزارت بهداشت به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنید تا با همراهی و کمک شما شاهد گذران روز های آرام و به دور از خطر در روز های آغازین سال جدید باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1661

به "اسامی شهر های قرمز و نارنجی ، نوروز سفر نروید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی شهر های قرمز و نارنجی ، نوروز سفر نروید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید