اقامت بیش از 87هزار زائر اربعین در مراکز اقامتی ایلام

به گزارش مجله سلنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از اقامت بیش از 87هزار زائر اربعین در مراکز اقامتی استان خبر داد.

اقامت بیش از 87هزار زائر اربعین در مراکز اقامتی ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اضافه کرد: طی 20 روز گذشته بیش از 87 هزار نفر در مراکز اقامتی استان شامل هتل، مهمان پذیر، خانه مسافر، کمپینگ گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی روزانه اسکان داده شدند.

او اظهار کرد: امسال با تمهیدات ایجادشده میزان نفر شب اقامت در استان ایلام نسبت به سال گذشته افزایش یافته و ظرفیت استان در این بخش به 4500 نفر شب اقامت رسیده است.

او گفت: 11 هتل، پنج مهمان پذیر، 63 خانه مسافر، شش کمپ گردشگری (هر کمپ 50 نفر) و 40 واحد بوم گردی در ایام اربعین حسینی (ع) به زائران و گردشگران ورودی به استان خدمات ارائه می کنند.

شنبه زاده اضافه کرد: ظرفیت مراکز اقامتی استان برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین در این مدت افزایش مطلوبی داشته به طوری که در هتل ها برای هر شب 591 نفر، مهمان پذیرها 200 نفر، خانه مسافرها 2700 نفر، کمپینگ های گردشگری 300 نفر و اقامتگاه های بوم گردی 800 نفر ظرفیت اقامت ایجادشده است.

او اعلام کرد: با توجه به این که استان ایلام از دیرباز به عنوان دروازه عتبات عالیات، میزبان زائران امام حسین (ع) بوده اکنون نیز مراکز اقامتی همچون گذشته تمام امکانات و تجهیزات خود را برای پذیرایی از زائران فراهم کرده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 429

به "اقامت بیش از 87هزار زائر اربعین در مراکز اقامتی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت بیش از 87هزار زائر اربعین در مراکز اقامتی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید