اپل از آیفون 13 و 13 پرو با رنگ سبز رونمایی کرد

به گزارش مجله سلنا، اپل دقایقی پیش و در جریان رویداد Peek Performance خود که قرار است در آن از آیفون SE 3 رونمایی شود، از دو مدل نو آیفون 13 و 13 پرو با رنگ سبز رونمایی کرد.

اپل از آیفون 13 و 13 پرو با رنگ سبز رونمایی کرد

اپل طبق برنامه ریزی قبلی، دقایقی پیش رویداد Peek Performance خود را برگزار کرد. رویدادی که گفته می شود در آن قرار است از محصولات سخت افزاری تازهی نظیر آیفون SE 3، آیپد ایر و… رونمایی شود. اما یک چیز غیر منتظره در همان ابتدای مراسم رخ داد و آن هم رونمایی از آیفون 13 و 13 پرو با رنگ سبز بود. اپل سال گذشته هم در جریان رویداد ماه آوریل 2021، از رنگ بنفش آیفون 12 رونمایی کرد. بنابراین شرکت آمریکایی امسال هم سنت شکنی نکرد و تصمیم گرفت در مراسمی که چندین ماه بعد از مراسم رونمایی از سری آیفون 13 برگزار شده، از رنگ تازه آن ها رونمایی کند.

درست مثل سال گذشته، اپل امسال هم این رنگ تازه را هم برای آیفون 13 و هم آیفون 13 پرو در نظر گرفته است. از لحاظ مشخصات فنی هیچ تفاوتی بین دو مدل کنونی و آن هایی که در ماه سپتامبر رونمایی شدند وجود ندارد و فقط رنگ بندی است که آن ها را از هم متمایز می کند.

این طور که به نظر می رسد، شرکت آمریکایی قرار است از این پس چندین ماه پس از رونمایی از گوشی های تازه خود، از رنگ بندی تازه آن ها هم رونمایی کند. کاری که سامسونگ هم گاهی اوقات آن را انجام می دهد. البته این روش بسیار خوبی است که بار دیگر توجه کاربران به گوشی های اپل، این بار با رنگی مجذوب کننده و زیبا جذب شود. از زمان رونمایی از آیفون ها حدود 6 ماه می گذرد بنابراین کاربرانی که قصد خرید یک گوشی از اپل را داشته باشند، شاید با خود فکر کنند بهتر است منتظر آیفون 14 باشند. به همین علت اپل با یک رنگ بندی تازه، بار دیگر وجود سری 13 را به آن ها یادآور می شود.

اپل در حال حاضر گوشی های خود را با رنگ مشکی، آبی، صورتی و قرمز راهی بازار کرده است. حال نظر شما در رابطه با آیفون 13 سبز رنگ چیست؟

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2185

به "اپل از آیفون 13 و 13 پرو با رنگ سبز رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از آیفون 13 و 13 پرو با رنگ سبز رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید