تور یونان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران اروپایی

به گزارش مجله سلنا، مرزهای کشور یونان برای اولین بار پس از ماه ها شیوع گسترده ویروس کرونا به روی گردشگرانی از اتحادیه اروپا گشوده شد.

تور یونان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران اروپایی

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

کشور یونان به عنوان یکی از نخستین کشورهای دنیا، مرزهای خود را به روی توریستان واکسینه شده و توریستان دارای پاسخ منفی تست کرونا بازگشایی کرد. روز گذشته اولین گروه توریستان از اتحادیه اروپا وارد مرزهای یونان شدند و نخستین پروازها از فرانسه، آلمان، سوئد، سوئیس، لیتوانی و لتونی در فرودگاه بین المللی آتن نشستند.

بعلاوه فرودگاه بین المللی هراکلین در کرت نیز برای نخستین بار در ماه های اخیر، میزبان توریستان بود و مقامات این جزیره از انتظارات برای پذیرش 10 هزار توریست در سه روز آینده خبر دادند.

میکونوس و سانتورینی نیز که محبوب ترین مقاصد توریستی یونان محسوب می شوند، پذیرای پروازهای تعداد محدودی از پروازها بوده اند مطابق ابراز امیدواری مسئولان، تعداد این پروازها افرایش خواهد یافت.

محدودیت های ناشی از ویروس کرونا در کشور یونان از ماه نوامبر اعمال شده بود و در ماه های اخیر و با تصمیم مقامات، فرایند کاهش محدودیت ها شروع شده بود؛ تا جایی که در هفته اخیر موزه های این کشور نیز به طور کامل به روی توریستان بازگشایی شده است.

شایان ذکر است که توریستی مهم ترین منبع عایدی یونان محسوب می گردد و از این رو، دولت این کشور امیدوار است بازگشت توریستان بین المللی بتواند اقتصاد این کشور را احیا کند. سال گذشته شمار بازدیدکنندگان از یونان 78.2 درصد کاهش یافت تا تعداد آن ها به 7.4 میلیون نفر برسد؛ این در حالی است که در سال 2019 آمار توریستان یونان 34 میلیون نفر گزارش شده بود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2124

به "تور یونان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید