هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت؛ اقامتگاهی منحصربفرد با ساحل اختصاصی در بدروم ترکیه

به گزارش مجله سلنا، هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت در شهر بدروم ترکیه واقع شده است. این هتل به علت دارا بودن موقعیت قرارگیری بسیار عالی در ساحل دارای ساحل اختصاصی است که همین مورد در جلب توجه مسافران و گردشگر ها نقش اساسی دارد.

هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت؛ اقامتگاهی منحصربفرد با ساحل اختصاصی در بدروم ترکیه

مسافرانی که از نقاط مختلف دنیا برای سفرشان شهر بدروم را انتخاب می نمایند، با شنیدن اینکه هتل دارای ساحل اختصاصی است بدون معطلی نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو آن اقدام می نمایند. بعلاوه به علت دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می توانید از فرودگاه به این هتل دسترسی داشته باشید.

هتل سیانجی دارای باغ و هفت استخر شنا است که یکی از هتل های لاکچری در بدروم به شمار می رود. با اقامت در هتل Sianji Well-Being Resort Bodrum می توانید از اتاق ها، رستوران و بخش های دیگر دریای مدیترانه را دیدن کنید یا اینکه به شهر بدروم رفته و از مراکز خرید بدروم، پارک های آبی بدروم بازدید کنید.

امکانات مشهور ارائه شده در این هتل عبارت اند از ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اینترنت وای فای رایگان، باشگاه بدنسازی، اتاق های ضد سیگاری، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و صبحانه عالی.

امکانات عمومی هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت بدروم

اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل دسترس است. پارکینگ نیز در هتل سیانجی دایر شده و به صورت اختصاصی و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می گردد. در صرافی موجود در لابی هتل Sianji Well-Being Resort Bodrum می توانید تبدیل ارز کنید و در بخش تور گردشگری نیز می توانید با جاهای دیدنی و گردشگری شهر بدروم آشنا شوید.

بعضی از این جاذبه ها عبارت اند از قلعه بدروم، موزه های بدروم، پارک های آبی، موزه باستان شناسی زیر آب و مراکز خرید بدروم. دقت داشته باشید که تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل دسترس هستند، بدین جهت مسافرانی که مسائل حرکتی دارند یا از طریق ویلچر رفت وآمد دارند با خیال راحت می توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو نمایند.

کارکنان این مجموعه بسیار مجرب بوده و همگی به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در صورت احتیاج به خدمات مربوط به فکس و فتوکپی می توانید به بخش بیزینس مراجعه کنید و جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. خدمات دیگر مانند خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز شامل هزینه جداگانه هستند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی در این هتل می توان به دو استخر شنا اشاره نمود. بعلاوه بخش اسپا در این هتل دایر شده و انواع ماساژ و تراپی را می توانید در این قسمت دریافت کنید، بی شک تمامی خستگی های روزمره و خستگی های ناشی از کار در طول سال را می توانید در این قسمت برطرف کنید. علاوه بر آن، در حمام ترکی و حمام رومانی نیز می توانید به آرامش برسید.

از سایر تفریح ها در هتل Sianji Well-Being Resort Bodrum می توان به مرکز خرید اشاره نمود، بعلاوه در لابی می توانید به سینما رفته و سرگرم شوید. علاوه بر موارد ذکرشده، سایر تفریحات و تفریح ها نیز عبارت اند از ماساژ آسیایی، حمام سنتی ترکی، حمام وی آی پی و حمام خانوادگی، مطمئناً یکی از تجربه های خاص در این هتل به شمار می روند که به همه مسافران توصیه می گردد.

گفتنی است که برای بهره مندی از خدمات مربوط به اسپا باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای بچه ها زمین بازی تعبیه شده است تا برای ساعتی در این قسمت سرگرم شوند. علاوه بر آن، تورهای پیاده روی، موج سواری، کلاب های شبانه در این هتل وجود دارند که بی شک خاطره انگیزترین سفرتان را در اینجا تجربه خواهید کرد. باشگاه بدنسازی موجود در این هتل نیز مربی اختصاصی داشته و با مجهزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار داده می گردد و علاوه بر آن، کلاس های یوگا، اتاق بخار و خدمات مربوط به زیبایی نیز از سایر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل هستند.

اتاق های هتل و امکانات آن ها

دکوراسیون تمامی ویلاها و سوئیت ها در این هتل به شکل بی نظیری طراحی شده اند و فضای بسیار خوبی دارند. هر یک از این واحدهای اقامتی دارای فضای نشیمن، تلویزیون و میز کار هستند. انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت اند از اتاق دوبل با منظره دریا، اتاق دوبل استاندارد، اتاق کوادروپل، سوئیت با منظره دریا، ویلا با منظره دریا، ویلا سه خوابه، سوئیت پنت هاوس و ویلا با منظره استخر.

در تمامی واحدها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه شده است. از پنجره اتاق ها می توانید دریای اژه و جزیره یونان را دیدن کنید. از امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Sianji Well-Being Resort Bodrum می توان به مینی بار، بالکن، حمام اختصاصی، آشپزخانه مجهز به یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری و اجاق گاز اشاره نمود. بعلاوه حمام دیگر نیز در داخل هر یک از واحدها تعبیه شده است که به اسپا مجهز شده اند. خدمات دیگر مانند چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و کاناپه تخت شو همگی جزو امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل به شمار می روند. به علت ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق ها مسافران سیگاری باید این مورد را رعایت نمایند.

در هتل سیانجی ریزورت انواع مختلف غذا برای مسافران سرو می گردد. رستوران موجود در این هتل به صورت منویی و سلف سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران بوده و از طرفی دیگر غذاهای سالم در منو گنجانده شده اند. رستوران دیگر در فضای باز بوده و با منوی گسترده ای از غذاها می توانید برترین طعم ها را تجربه کنید.

فاصله هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پلاژ عمومی قلعه قدیر: 1.2 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید میدتاون: 14 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب: 21.1 کیلومتر

فاصله تا قلعه بدروم: 21.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2378

به "هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت؛ اقامتگاهی منحصربفرد با ساحل اختصاصی در بدروم ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت؛ اقامتگاهی منحصربفرد با ساحل اختصاصی در بدروم ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید