با سینی های دکوراتیو خانه خود را زیبا کنید

به گزارش مجله سلنا، سینی های دکوری یا دکوراتیو از انواع اکسسوری های ساده و جذاب در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند که چیدمانی منظم و زیبا در فضا خلق می نمایند. در ادامه مطلب کاربرد و تزیین سینی های دکوراتیو در دکوراسیون فضاهای مختلف خانه را توضیح می دهیم.

با سینی های دکوراتیو خانه خود را زیبا کنید

جهت دریافت خدمات اجرای آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در دنیای گسترده دکوراسیون داخلی اکسسوری های مختلفی هستند که در عین سادگی و کم هزینه بودن، جذابیت شیک و خاصی به فضاهای مختلف خانه می بخشند. در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا با یکی از تاثیرگذارترین و مفیدترین اکسسوری های موجود در دکوراسیون داخلی آشنا شویم. این اکسسوری جذاب، سینی دکوری یا دکوراتیو نام دارد که در اشکال، جنس ها و اندازه های بی شماری وجود دارد و در هر فضایی با دسته بندی کردن اجزای مختلف، جلوه بصری فوق العاده ای به فضا هدیه می دهد.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون نشیمن

سینی های دکوراتیو از جمله اکسسوری های چندکاره و نظم دهنده های بی نظیری برای میزهای قهوه خوری هستند. برای هر سبک دکوراسیون سینی مناسبی موجود هست که می توان به راحتی آن را با فضای مورد نظر هماهنگ کرد. یک جعبه مستطیلی روستیک با تعدادی صدف، شمع و گیاهان سبز می تواند صحنه دلچسبی ایجاد کند. در این ترکیب سعی کنید با ارتفاع کوچک و بزرگ اجزای روی سینی بازی کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

برای نظم بخشیدن هرچه بیشتر به کانترهای شلوغ آشپزخانه، از یک سینی دکوری حصیری یا چوبی برای نگهداری روغن و سرکه و دیگر وسایلی که روزانه ممکن است به کار ببرید، بهره ببرید. با قرار دادن تخته گوشت در پشت این چیدمان، یک صحنه زیبا و کاربردی وینتیج (قدیمی و عتیقه) ایجاد کنید.

دکوراسیون ورودی

از یک سینی بزرگ به راحتی می توان برای نگهداری کفش ها، نزدیک درب ورودی استفاده کرد و حس نظم و ترتیب را به سرعت منتقل کرد. در موقعیت های خاص مانند آب و هوای بد، بارندگی و .. این سینی ها کفش های کثیف شما را نگه داشته و کف منزل را تمیز حفظ می نمایند. می توانید از سنگریزه ها برای جلوگیری از کثیف شدن فضا توسط کفش ها، بهره ببرید.

دکوراسیون اتاق خواب

از سینی های دکوراتیو آینه ای می توانید برای نظم دهی و دادن زیبایی دو چندان به وسایل روی میز پاتختی تان و یا نگهداری وسایلی که موقتا به آنها نیاز ندارید، بهره ببرید؛ مثل ساعت، شیشه های عطر و سایر زیورآلات.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این جعبه مستطیلی ساده صابون و لوسیون دست را به همراه یک گلدان زیبا و یک شمع قرار دهید و ترکیب دکوری چشم نوازی برای سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید. این چیدمان، باعث به وجود آوردن یک حس خوشایند در فضای سرویس بهداشتی تان می گردد.

در این مطلب نقش موثر سینی دکوری را در دکوراسیون فضاهای مختلف خانه به شما معرفی کردیم. این امر کاملا سلیقه ای می باشد؛ امیدوارم ایده های خوبی در این مطلب به شما داده باشیم. نظرات خود را با خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: درباره استفاده دیگر اکسسوری های دکوراسیون داخلی مبل استیل در دکوراسیون داخلی منزل را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 687

به "با سینی های دکوراتیو خانه خود را زیبا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سینی های دکوراتیو خانه خود را زیبا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید