معرفی هتل Cocoon Maldive، یکی از بهترین هتل های مالدیو

به گزارش مجله سلنا، هتل Cocoon Maldive یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو است. هتل You & Me Cocoon Maldivesیک هتل 5 ستاره مدرن است که در جزیره شگفت انگیز و زیبای Ookolhufinolhu واقع شده است. این هتل بی نظیر زیبایی طبیعی باورنکردنی مالدیو را با طراحی معاصر ایتالیایی ترکیب نموده است. قسمتهای گسترده ای از هتل را ساحل با شن و ماسه سفید و آب فیروزه ای دریا احاطه نموده است. فضای داخلی و دکوراسیون زیبایی از طراح برنده جایزه LAGO ایتالیایی در هتل کوکون مالدیو ارائه شده است.

معرفی هتل Cocoon Maldive، یکی از بهترین هتل های مالدیو

در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی هتل 5 ستاره Cocoon Maldives مالدیو خواهیم پرداخت، در ادامه با ما همراه باشید.

با رزرو آنلاین تور مالدیو خبرنگاران سفری بی نظیر را به این جزایر رویایی تجربه کنید.

معرفی کلی هتل Cocoon Maldive

هتل کوکون مالدیو Cocoon Maldive بهترین طراحی ایتالیایی را با زیبایی طبیعی خیره نماینده جزیره اوکلوهفینولها Ookolhufinolhu ترکیب می نماید ، همه در پس زمینه اقیانوس نیلگون هند واقع شده است. این استراحتگاه یک سفر دریایی و دیدنی 30 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی ولانا در ماله است. هتل کوکون مالدیو با داشتن سوییت های روی آب، ساحل اختصاصی و اتاق های احاطه شده با پوشش گیاهی به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو شناخته می گردد. همانطورکه این هتل 5 ستاره بر روی آب های اقیانوس هند ساخته شده و تمامی اتاق هایش با بالکن اختصاصی تجهیز شده اند. وقتی صحبت از مالدیو می گردد ، قطعاً Cocoon مالدیو انتخاب ایده آلی است. این جزیره به خودی خود زیباست و آبها به طرز شگفت انگیزی نیلگون و آبی هستند.

امکانات عمومی هتل

این هتل با استفاده از امکانات گسترده ای که در اختیار توریستان و گردشگران خود قرار می دهد، شهرت و محبوبیت بالایی دارد. هتل کوکون مالدیو لوکس ترین و مدرن ترین امکانات را در فضای بسیار شیکی ارائه می دهد. تمامی بخش های هتل مطابق با استانداردهای بین المللی هتلی تجهیز شده و میهمانان می توانند اقامتی شاهانه و بی دغدغه را تجربه نمایند.

کارکنان هتل به تمام زبان های زنده جهان از جمله انگلیسی، عربی، ترکی و فرانسوی مسلط هستند. ازاین رو میهمانان هتل به راحتی می توانند با کارکنان ارتباط برقرار نموده و درخواست های خود را مطرح نمایند.

خدماتی دیگر همچون اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر هتل این امکان را به میهمانان می دهد تا به راحتی بتوانند لحظات اقامت خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشته یا کارهای ادارای را بدون دغدغه به وسیله اینترنت مدیریت نمایند. علاوه بر ارائه خدمات عمومی، امکانات، تفریحات و خدمات ویژه ای هم در هتل پنج ستاره کوکون مالدیو فراهم شده است، تا بهترین پذیرایی ها را از مهمانان و گردشگران به عمل آورند.

امکانات اتاق های هتل Cocoon Maldive

با توجه به خاص بودن سبک اتاق های این هتل بسیاری از گردشگران علاقمندند که در این اتاق ها اقامت نمایند. قابلیت ویژه این هتل این است که برای هر اتاق و سوییت آن یک ساحل شنی خصوصی وجود دارد که براحتی و بدون مزاحمت می توانید در آن ریلکس کنید و آفتاب بگیرید. اتاق های این هتل با انواع پوشش گیاهی احاطه شده اند، که این موضوع از برجسته ترین ویژگی اتاق های هتل کوکون مالدیو است.

اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که توسط یک پارتیشن شیشه ای به حمام راه دارند و به واسطه درب های شیشه ای میهمانان می توانند در تمام مدت روز چشم اندازی حیرت انگیز به دریا را مقابل خود داشته باشند. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره نمود، سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس خواب بسیار راحت، دیوارهای ضد صدا، امکان سرو صبحانه در اتاق، دستگاه چای و قهوه ساز، مینی بار، بالکن اختصاصی رو به دریا، امکان دریافت حمام آفتاب در اتاق، تلویزیون صفحه تخت و بسیاری از موارد دیگر است که همگی از امکانات اتاق های هتل کوکون مالدیو هستند.

تفریحات و امکانات رفاهی هتل

هتل کوکون مالدیو تفریحات و امکانات رفاهی گسترده و متنوعی دارند. از مرکز اسپا، غواصی و یوگا گرفته تا رستوران های مختلف انواع خدمات ورزشی همه در قلب کوکون مالدیو جا دارند.

مرکز غواصی: هتل کوکون مالدیو دارای یک مرکز غواصی است که موقعیت آن در جزیره مرجانی لهویانی واقع شده و شما را قادر می سازد تا در مکان مناسب بهترین نقاط غواصی در مالدیو را کشف کنید و از جهانی اعجاب انگیز زیر آب لذت ببرید.

استخر و مجموعه های آبی: استخر روباز، استخر ویژه بچه ها، مرکز اسپا، سونای خشک، جکوزی و مرکز ماساژ از امکانات مجموعه آبی هتل کوکون مالدیو هستند. میهمانان هتل می توانند به صورت رایگان از استخر، جکوزی و سونا استفاده نمایند.

خدمات ورزشی: در این هتل زیبا تمامی میهمانان با هر سلیقه ای می توانند ورزش مورد علاقه خود را پیدا نمایند و حسابی سرگرم شوند. سالن بدنسازی، زمین بازی تنیس، استخر مخصوص شنا، زمین بازی ویژه بچه ها، کلاس های یوگا، پیلاتس و سالن بیلیارد از خدمات ورزشی هتل کوکون مالدیو هستند.

سایر امکانات هتل

تور گشت در جزیره، روم سرویس 24 ساعته، موسیقی زنده، خدمات زیبایی و آرایشی، جایگاه های مخصوص حمام آفتاب، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق های تو در تو ویژه خانواده، یک شام رمانتیک در رستوران مانتا جایزه اقامت حداقل 3 شب، یک شام BBQ در ساحل جایزه حداقل 6 شب اقامت

خدمات ویژه هتل

هتل دارای یک برنامه گردش است و شما می توانید در یکی از سفرها با پرداخت هزینه ای اندک برنامه مورد علاقه خود را رزرو کنید. تغذیه دریایی ، BBQ ساحلی ، تورهای محلی گردش جزیره ای و سفرهای دریایی با دلفین ها تنها چند مورد از سفرها و برنامه های تفریحی موجود است.

رستوران های هتل Cocoon Maldive

هتل کوکون 3 رستوران بسیار شیک دارد که هر کدام از آن ها به طور اختصاصی غذاهای محلی مالدیو، آسیای شرقی، مدیترانه ای و اروپایی را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می نمایند.

رستوران اختاپوس: رستوران اصلیاین هتل است که غذای بوفه را با غذاهای آسیایی ، ایتالیایی و چینی در دسترس دارد.

مانتا: این رستوران مکانی عالیست که غذاهای بین المللی را سرو می نماید و کاملا روی آب ساخته شده است.

رستوران نخل: یک رستوران در فضای باز و کنار ساحل با دکوراسیون الهام گرفته از عربستان است که غذاهای عربی راهم سرو می نماید.

کورمون بار: یک بار ساحلی با سالن استراحت و بازی است. در این مکان انواع آب میوه و تنقلات تازه و خوشمزه وجود دارد که از آن لذت می برید.

لوبی لوبی بار: این بار کنار استخر هتل است و نوشیدنی های تازه سرو می نماید، هر شب یک دی جی زنده برای مهمان ها کنسرت اجرا می نماید.

انواع اتاق های هتل

در هتل کوکون مالدیو 150 اتاق وجود دارد. اتاق های هتل کوکون به اتاق های دو تخته، یک تخته و سوییت دها تقسیم بندی می شوند که هر یک با توجه به فضایی که دارند با امکانات مخصوص به خود تجهیز شده اند. در ادامه با امکانات تعدادی دیگر از اتاق ها آشنا می شویم:

اتاق Lagoon Over Water Suite

واتر سوئیت ها فضایی 70 متری دارند و با بالکن اختصاصی، نمای رو به دریا، اینرنت رایگان، یک سرویس خواب اضافه، کف پارکت، ورودی اختصاصی و محل مخصوص غذاخوری تجهیز شده است.

اتاق Beach Suite Pool

این سوییت 70 متر است و با کمد مخصوص لباس، کف کاشی مرمر، لپ تاپ، خشک کن، کاناپه، فضای نشیمن، سرویس غذاخوری در فضای باز، سرویس بیدار باش و استخر اختصاصی تجهیز شده است.

اتاق Beach Villa

اتاق 50 متری بیچ ویلا دارای یک سرویس خواب دو نفره، تلویزیون صفحه نخت متصل به کانال های ماهواره، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن،؛ میز نهار خوری و بالکن اختصاصی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

هتل Cocoon Maldive مناسب چه کسانیست؟

گردشگران و بازدیدنمایندگان این جزیره به لطف فضای آرام و آرامشی که در این هتل برقرار است لحظات بی نظیری را می توانند برای خود رقم زنند. اقامت در این هتل را برای زوج های جوان پیشنهاد می نمایند. همچنین برای افرادی که دوست دارند از غذا و مکان زیبای جزیره نهایت لذت را ببردند.

موقعیت مکانی هتل

همانطور که گفتیم هتل کوکون مالدیو در جزیره اوکولهوفیلنو قرار گرفته و و با توجه با موقعیت مکانی بسیار عالی که دارد دسترسی میهمانان را به تفریحات ساحلی به راحتی فراهم می کند. این هتل تا ساحل دایو 1 کیلومتر، ساحل پارک بچه ها 550 متر و تا ساحل مسجدالذکر 450 متر فاصله دارد. میهمانان هتل می توانند برای دسترسی به سایر جاذبه های مالدیو از سیستم حمل و نقل دریایی یا هوایی استفاده نمایند. برای اجاره قایق هک می توانید از قسمت پذیرش هتل یاری بگیرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1794

به "معرفی هتل Cocoon Maldive، یکی از بهترین هتل های مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل Cocoon Maldive، یکی از بهترین هتل های مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید