تور کانادا: برگزاری جشنواره جاز در ماه ژوئن در تورنتو

به گزارش مجله سلنا، جشنواره جاز TD در ماه ژوئن در تورنتو برگزار می گردد، اگر می خواهید بزرگترین نوازندگان سبک بلوز را با هم و در یک مکان ببینید، این فرصت را از دست ندهید!

تور کانادا: برگزاری جشنواره جاز در ماه ژوئن در تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

Dan Aykroyd و David Wilcox از جمله مهمانان ویژه هستند که روز شنبه، 22 ژوئن جشنواره جاز TD را افتتاح خواهند کرد.

Shirley Caesar و Kenny Neal و Gene Taylor هم در این جشنواره برنامه اجرا خواهند کرد.

اجراهای آخر هفته، در زمره 175 کنسرت رایگان است که در طی این جشنواره 10 روزه از تاریخ 21 تا 30 ژوئن نمایش داده می شوند. در طی برگزاری این جشنواره کل خیابان کامبرلند بسته می گردد.

Howard Kerbel، مدیر اجرایی جشنواره جاز TD تورنتو در برنامه ای گفت: رویکرد ما به رویداد امسال، تبدیل Yorkville به ضربان قلب موسیقی شهر از خلال جنبش، فرهنگ و شور و هیجان اجتماع موسیقی جاز بود.

وی اضافه کرد: ما مجموعه ای را تدارک دیده ایم تا عاشقان موسیقی در این رویداد بی نظیر به کشف هنرمندان برجسته و هنرمندانی از سراسر دنیا که در نیمه راه هستند و بعلاوه هنرمندان شهر تورنتو نائل آیند.

این جشنواره علاوه بر بزرگسالان، پذیرای بچه ها به دنیای موسیقی جاز هم هست. کمپانی Cirque du Soleil با کارگاه های پایکوبی حلقه (hula hoop) و دیگر برنامه های مختص بچه ها، فضایی دل انگیز و مجذوب نماینده را در این جشنواره برای آنها فراهم می آورد.

بازدیدنمایندگان جشنواره بعلاوه می توانند در بازدید از فعالیت های تعاملی روزانه و گروه های رومینگ شرکت نمایند. خیابان Hazelton هم روز دوشنبه، 24 ژوئن تا یکشنبه، 30 ژوئن با اجرای 20 باند موسیقی از سراسر کانادا، انگلستان و ایتالیا، بخشی از جشنواره جاز را پوشش می دهد.

مکان برگزاری: Bloor-Yorkville

زمان برگزاری: از 21 ژوئن تا 30 ژوئن 2019

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1874

به "تور کانادا: برگزاری جشنواره جاز در ماه ژوئن در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: برگزاری جشنواره جاز در ماه ژوئن در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید