تور گرجستان ارزان: در تفلیس از کجا خرید کنیم؟

به گزارش مجله سلنا، در سفر به تفلیس، مرکز گرجستان، می توانید سری هم به مراکز خرید، بازاهای محلی و فروشگاه های مشهور بزنید و برای یادآوری لحظات خوش تان از این سفر، سوغاتی های زیبا خریداری کنید.

تور گرجستان ارزان: در تفلیس از کجا خرید کنیم؟

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

اگرچه در تفلیس فقط چند مرکز خرید بزرگ و مدرن با برندهای مشهور بین المللی وجود دارد، اما بازار خرید در این شهر داغ است. بازارها، مغازه های طراحی مد محلی، صنایع دستی، محصولات برندهای لوکس و گران قیمت و حتی ارزان، خرید را در تفلیس دلچسب نموده است. در ادامه برترین بازارها و مراکز خرید تفلیس را به شما معرفی می کنیم تا عاشقان خرید بتوانند در تور تفلیس، از سفرشان برترین استفاده را ببرند.

اگر می خواهید تابستان سال جاری به تفلیس سفر کنید، ما به شما در انتخاب برترین تور یاری می کنیم؛ برای انتخاب تورهای گرجستان زمینی و هوایی، می توانید به یاری خبرنگاران تورهای آژانس های همکار را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

آفر تور گرجستان

تفلیس مال

تفلیس مال اولین مرکز خرید مناسبی بود که در مرکز گرجستان افتتاح شد. این مرکز خرید در خروجی غربی شهر واقع شده و برای رفتن به آن، باید سوار مینی بوس شوید.

تفلیس مال در 4 طبقه و بیش از 130 برند مشهور از سراسر جهان، دارای چند رستوران و کافه، یک هایپرمارکت، کتابفروشی، شعبات بانک، داروخانه و یک سینما است.

ایست پوینت (East Point)

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ این شهر که در خروجی شرقی تفلیس قرار گرفته است، ایست پوینت است که با مراکز خرید سنتی تفاوت دارد. طراحی اینجا شبیه یک شهر کوچک با مغازه هایی است که در خیابان های شهر واقع شده اند. با این حال این تمام جذابیت ایست پوینت نیست؛ این مرکز خرید جایی برای استراحت و تفریح هم محسوب می گردد. ایست پوینت با بیش از 150 برند بین المللی، مرکز بولینگ، کافه و یک سینما، به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید برای مردم محلی تبدیل شده است.

گالری تفلیس (Galleria Tbilisi)

گالری تفلیس یکی از تازهترین مراکز خرید مرکز است که دقیقا در مرکز شهر و در نزدیکی میدان آزادی قرار گرفته است و در آن می توانید طیف گسترده ای از برندهای بین المللی، چندین کافه، رستوران و بخش های تفریحی و تفریح را پیدا کنید.

علاوه بر این ها، گالری تفلیس امکاناتی نظیر دفاتر بانک، یک سالن زیبایی و خشکشویی به مشتریان عرضه می نماید.

بازار کهنه فروش ها

وقتی هوا در تفلیس گرم تر می گردد، افراد خلاقی که اشیای دست ساز می سازند، هر هفته یکشنبه صنایع دستی خود را به پارک ددا انا (Deda Ena Park) می آورند و آن ها در بازار کهنه فروش ها به فروش می رسانند. اینجا اشیای تازه و هنری، لباس های دست دوم، زیورآلات دست ساز، کیف، صابون های دست ساز و... پیدا می گردد. بعلاوه اگر گرسنه شدید، می توانید از ساندویچ ها، انواع نوشیدنی و غذاهای خیابانی خوشمزه ای که در بازار وجود دارد، خریداری کنید و نوش جان کنید.

فابریکا تفلیس

فابریکا مرکزی چندمنظوره است که شامل یک هاستل، غرفه هایی فروش غذا، فضای کاری مشترک و چند مغازه می گردد. اینجا می توانید از Flying Painter لباس محلی، از Ceramic Studio 1300 سوغاتی های سرامیکی دست ساز یا از مغازه Black Dog سوغاتی های دیگر و کتاب خریداری کنید. Funduki کالاهایی مثل اسباب خانه، لباس و سوغات به فروش می رساند و اگر در پی ماجراجویی در سفر هستید، می توانید از Margo Skate Shop یک جفت کفش اسکیت خریداری کنید.

خیابان پکینی (Pekini Avenue)

خیابان پکینی یکی دیگر از مقاصد خرید در تفلیس است که در آن می توان مغازه های زیادی با کالاهایی از برندهای بین المللی و محلی را در دو طرف خیابان پیدا کرد. در این منطقه چند مغازه فروش زیورآلات بین المللی و محلی، چند کافه، بستنی فروشی، کفش فروشی و... وجود دارد.

متریال (Materiel)

خانه مد متریال (Fashion House Materia) قدیمی ترین تولیدنماینده و خرده فروش لباس در گرجستان است که از سال 1949 کار خود را شروع نموده است. متریال طراحان جوان گرجستانی را به کار گرفته است که کلکسیون های کوچک فصلی برای این برند طراحی نمایند.

امروزه خانه مد کارهای 3 طراح گرجی را به نمایش گذاشته است: الکساندر آخالکیشیشلی (Aleksandre Akhalkatsishvili)، لیکا چیتایا (Lika Chitaia) و لادو بوکوچاوا (Lado Bokuchava).

تفلیس سنترال (Tbilisi Central)

تفلیس سنترال در ایستگاه راه آهن قرار گرفته است و اگر می خواهید قبل از رفتن، زمانی را برای خرید اختصاص دهید، اینجا گزینه مناسبی است. با وجود اینکه تنوع مغازه ها در این مرکز خرید به مقدار سایر فروشگاه ها و مراکز خرید شهر نیست، اما باز هم می توان کالاهایی از برندهای مشهور جهان را اینجا پیدا و در کافه های آن کمی استراحت کرد.

Dots

Dots یک فروشگاه مفهومی و یک برند مد گرجی است که تحت عنوان Materiel Tbilisi تاسیس شده است. در این فروشگاه کلکسیون هایی از طرح های ابتکاری طراحان جوان گرجستانی را می توانید خریداری کنید. در فروشگاه Dots کالاهایی مثل لباس، کیف، زیورآلات، کفش و... به فروش می رسد.

مرکز خرید مرانی (Merani)

مرکز خرید مرانی در خیابان Rustaveli واقع در مرکز شهر، قرار گرفته است و در مقایسه با سایر مراکز خرید، کوچک تر است. اگرچه این مرکز خرید 4 طبقه است، اما تنوع مغازه ها کم است. با این حال مرانی هنوز هم محل فوق العاده ای برای خرید در حین پرسه زدن در مرکز شهر تفلیس، محسوب می گردد.

بازار پل خشک تفلیس

بازار پل خشک تفلیس برخلاف بازار کهنه فروشی که قبلا از آن نام بردیم، در تمام طول سال باز است و می توانید اقلام شگفت انگیزی در آن پیدا کنید. عتیقه جات، مدال ها یا پوسترهای تبلیغاتی شوروی، زیورآلات، ظروف چینی، اجناس دست دوم، عکس های دوربین های قدیمی و... در بازار پل خشک به فروش می رسد.

حتی اگر شما دوست ندارید وسایل قدیمی و آنتیک خریداری کنید، در این بازار قدم بزنید. بازدید از این مکان واقعا ارزشش را دارد؛ نمی دانید که در بازار پل خشک چه چیزهای عجیب و خارق العاده ای می توانید کشف کنید.

ساموسلی پیرولی (Samoseli Pirveli)

ساموسلی پیرولی لباس های سنتی گرجی را به سبک های مدرن دوباره طراحی می نماید. بیشتر لباس های این فروشگاه گران قیمت است، اما می توانید تی شرت ها و زیورآلات و وسایل تزئینی را به قیمت های ارزان تهیه کنید.

اگر دوست دارید به این شهر سفر کنید و قبل از سفر برنامه ریزی کنید، می توانید لیست کاملی از جاهای دیدنی تفلیس را در خبرنگاران مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق، تصاویر و بعلاوه جاذبه های رایگان این کشور دسترسی داشته باشید.

منبع: کجارو / holidayme.com / theculturetrip.com
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2119

به "تور گرجستان ارزان: در تفلیس از کجا خرید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: در تفلیس از کجا خرید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید