معرفی برترین بازارها و مراکز خرید سریلانکا در شهرهای مختلف

به گزارش مجله سلنا، از مراکز خرید بزرگ مانند بازار پتا گرفته تا مرکز خرید The Dutch hospital، تنوع مراکز خرید سریلانکا بسیار زیاد است. گردشگران می توانند از این مراکز خرید جواهرات سنتی و زیبای سریلانکایی، ساری و سارونگ، پوشاک برند و سوغاتی بخرند.

معرفی برترین بازارها و مراکز خرید سریلانکا در شهرهای مختلف

برخی از مراکز خرید در سریلانکا صرفا برای خرید پوشاک هستند و برخی دیگر، برای انجام فعالیت های سرگرم نماینده مانند بازی طراحی شده اند. هر کدام از مراکز خرید سریلانکا ویژگی های خاص خود را دارند که برترین و باکیفیت ترین محصولات را به فروش می رسانند و بزرگ ترین برندهای دنیا در این مراکز خرید شعبه دارند. بیشتر این مراکز خرید در کلمبو و کندی هستند. در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی مراکز خرید سریلانکا بپردازیم تا بتوانید در طول سفر به این کشور آسیایی زیبا از برترین مراکز خرید، خریدهای خود را انجام دهید، پس تا پایان همراه ما باشید.

مرکز خرید مجستیک در کلمبو (Majestic Mall)

مرکز خرید مجستیک در سال 1990 تاسیس شد و در آن موقع تنها مرکز خرید هفت طبقه بود که تنها کالاهای برند در آن به فروش می رسید. این مرکز خرید در مرکز شهر کلمبو قرار گرفته است و با وجود این که قدیمی است یکی از متنوع ترین مراکز خرید در کلمبو به شمار می رود.

مجستیک یکی از بزرگ ترین مراکز خرید سریلانکا است که ظرفیت پارکینگ آن برای حدود 135 اتومبیل طراحی شده است. یکی از ویژگی های متمایز این مرکز خرید وجود طیف زیادی از فودکورت ها و رستوران ها است.

در طبقه همکف این مرکز خرید، یک هایپر مارکت بزرگ وجود دارد که معمولا سریلانکایی ها مواد غذایی و دیگر لوازم مورداحتیاج زندگی روزمره خود را از این هایپر خریداری می نمایند. بعلاوه یک فودکورت بزرگ با انواع غذاها از فست فود گرفته تا غذاهای برنجی و نوشیدنی، می تواند تکمیل نماینده احتیاج گردشگران در هنگام خرید از این فروشگاه بزرگ باشد.

در طبقه های دیگر این مرکز خرید فروشگاه های مختلف برندهای معروف، لباس فروشی، خرید اکسسوری ، لوازم خانگی و کتاب فروشی وجود دارد. بعلاوه یک بخش برای بازی بچه ها و بزرگسالان نیز در این مرکز خرید درنظر گرفته شده است. طبقه آخر یعنی طبقه هفتم یک سالن سینمای سه بعدی وجود دارد.

طبقه دوم این مرکز خرید در کلمبو برای جهانگرد ها بسیار کاربردی است؛ چراکه می توانند پول خود را به ارز سریلانکا تبدیل نمایند. در مجموع در مرکز خرید لجستیک، 96 بوتیک، یک سوپرمارکت، یک بانک، رستوران و یک پارکینگ زیرزمینی وجود دارد. اگر به چای علاقه مند هستید، حتما از مغازه های متعدد این مرکز خرید که تی بگ های متنوعی از انواع مختلف چای سبز را می فروشند، تماشا کنید.

آدرس مرکز خرید لجستیک: سریلانکا، کلمبو، Bambalapitiya، Galle Rd

ساعت کاری: 9 صبح تا 9 شب

مرکز خرید کلمبو سنتر (Colombo Centre)

مرکز خرید کلمبو سنتر در مرکز شهر کلمبو قرار گرفته است، البته کلمبو سنتر تنها یک مرکز خرید نیست بلکه آپارتمان های لوکس و یک هتل را نیز در خود جای داده است. نمایندگی های بسیاری از برندهای سریلانکایی و برندهای بین المللی در این مرکز خرید شعبه دارند.

یکی از ویژگی های متمایزنماینده این مرکز خرید از دیگر مراکز خرید سریلانکا، وجود سالن سینمای مولتی پلکس معروف شش صحفه ای آن است. در مرکز خرید کلمبو سنتر علاوه بر فروشگاه های برند که همگی طبق استانداردهای دنیای هستند، پارکینگ با سیستم امنیتی بالا و فروشگاه های چای برای دوستداران چای وجود دارد.

در فودکورت این مرکز خرید، غذا برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد، یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این فودکورت غذاهای کشور پرتقال را سرو می نماید که طعم غذاهای آن بسیار خوشمزه و فرق دارد. بالاترین طبقه مرکز خرید، چشم انداز ای فوق العاده از شهر کلمبو را در اختیار گردشگران قرار می دهند.

آدرس مرکز خرید کلمبو سنتر: سریلانکا، Colombo 00200، 137 Sir James Pieris Mawatha

ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید مارینو (Marino Mall)

مرکز خرید مارینو را می توان بزرگ ترین مرکز خرید کلمبو دانست؛ چراکه این مرکز خرید 12 طبقه بسیاری از برندهای محلی و بین المللی را در خود جای داده است، البته این مرکز خرید در واقع یک هتل است.

در طبقه همکف مرکز خرید، بوتیک های فروش لباس زنانه، اسباب بازی و لوازم الکترونیکی به چشم می خورد. در طبقه دوم این مرکز خرید، بیشتر مغازه ها به فروش دکوری، ظروف آشپزخانه و مبلمان مشغول هستند.

مرکز بازی 9D VR در این مرکز خرید یکی از پاتوق های محبوب برای بچه ها و نوجوانان است. Shree Devi Batik یکی از مغازه های معروف این مرکز خرید است که کارهای ابریشمی سنتی می فروشد. از این ها که بگذریم، یک فودکورت بزرگ در این مرکز خرید وجود دارد که طیف وسیعی از غذاها از ملیت های مختلف هندی، خاورمیانه ای، مغول و ویتنامی را سرو می نماید. از رستوران های محبوب در این فودکورت می توان به Western Bay، Cafe On Ocean، Far Eastern Vietnamese و Bharat Bojun اشاره نمود.

آدرس مرکز خرید مارینو: سریلانکا، Colombo 00300، 590 Galle Rd

ساعت کاری: هر روز از 9 صبح تا 10 شب

مرکز خرید لیبرتی پلازا (Liberty Plaza)

لیبرتی پلازا را می توان اولین مرکز خرید در سریلانکا دانست که در اواخر دهه 1980 بازگشایی شد و تا به الان یک جاذبه محبوب در بین مردم محلی و مسافران در کلمبو است. در این مرکز خرید می توانید فروشگاه های لباس، جواهرات، لوازم الکترونیکی، لوازم بهداشتی و آرایشی و فروشگاه های مخصوص چای را ببینید. در زیرزمین این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ و سوپرمارکت وجود دارد. همچجنین بسیاری از برندهای غذایی معروف مثل KFC، Burger King و Coffee Bean در فودکورت این مرکز خرید شعبه دارند و کافه آن با محیط دوست داشتنی، محلی دنج برای استراحت و صحبت با همسفرانتان به شمار می رود.

برای خرید لباس های راحتی و اکسسوری، فروشگاهی به نام Uptown وجود دارد که می توانید از آن خرید کنید. بعلاوه در طبقه اول این مرکز خرید یک چرم فروشی وجود دارد که می توانید کیف های کوچک، کیف پول و غیره را از آن بخرید.

اگر عاشق عکاسی باشید، بدون شک از تماشا فروشگاه Photo Technica شگفت زده خواهید شد؛ چراکه می توانید در این فروشگاه جدیدترین مدل های دوربین دیجیتال و دیگر لوازم الکترونیکی را برای خرید پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید لیبرتی پلازا: کلمبو، R a de Mel Mawatha

ساعت کاری: 9 صبح تا 9 شب (یکشنبه ها تعطیل است.)

مرکز خرید Arcade Independence Square

Arcade Independence Square یکی دیگر از مراکز خرید سریلانکا است که در کلمبو واقع شده و امروزه به یک پاتوق معروف برای مردم محلی و مکانی عالی برای خرید غذا و انجام تفریحات مختلف تبدیل شده است.

در میدان این مرکز خرید چندین فروشگاه برند معروف از قبل نایک، تیتان، هیرا (جواهرات)، موزهwax ، سامسونک، لویس و ال جی خودنمایی می نماید. محوطه باغ این مرکز خرید یک مکان عالی برای گرفتن جشن تولد یا رویدادهای کوچک به شمار می رود.

رستوران های معروفی نیز در این مرکز خرید وجود دارند، از قبیل Lemongrass که غذاهای هندی و تایلندی سرو می نماید، پادشاه برگر و Dilmah که از برجسته ترین بخش های این مرکز خرید است و مجموعه کاملی از چای های متنوع و کمیاب را در اختیار دوستداران چای قرار می دهد.

آدرس مرکز خرید Arcade Independence Square: کلمبو 7، Independence Square، 30، Arcade Independence Square

ساعت کاری: 10 صبح تا 11 شب

مرکز خرید کندی (Kandy City Centre)

مرکز خرید کندی یک مجتمع تجاری و خرده فروشی ده طبقه است و می توان آن را یکی از پیروز ترین پروژه ها در سریلانکا به حساب آورد. این مرکز خرید در نزدیکی معبد یادگار Kandy Tooth واقع شده است که افتتاح آن در سال 2005 انجام گرفت.

مرکز خرید کندی نیز مانند دیگر مراکز خرید سریلانکا، رستوران های مختلف، منطقه تفریحی، سوپرمارکت، فروشگاه های عطر، کتاب فروشی های خاص، کافه ها و بستنی فروشی را در خود جای داده است. بعلاوه در این مرکز خرید می توانید از برندهای معروفی مانند آدیداس، نایک، Levis، Kelly Felder، Odel و غیره خرید کنید.

در طبقه چهارم این مرکز خرید یک منطقه بازی برای بچه ها و نوجوانان طراحی شده است که فرصت انجام بازی های هیجان انگیز را به بچه ها می دهد. بعلاوه یک فروشگاه اسباب بازی در طبقه اول این مرکز خرید قرار گرفته است. خلاقیت و نوآوری در این مرکز خرید موج می زند؛ چراکه شش طبقه از این ساختمان به نوعی طراحی شده اند که به جاده دسترسی مستقیم دارند.

آدرس مرکز خرید کندی: سریلانکا، کندی 200000، Sri Wickrama Rajasinghe Mawatha

ساعت کاری: 8 صبح تا 9 شب

مرکز خرید اودل (Odel)

اودل را می توان یکی از زنده ترین مراکز خرید سریلانکا دانست که در کلمبو واقع شده است و بسیاری از فروشگاه های لباس، کافی شاپ و رستوران را در خود جای داده است. تفاوت این مرکز خرید با دیگر مراکز خرید در کشور سریلانکا به وجود طیف گسترده ای از برندهای لباس های لوکس با طراحی های نفیس برمی شود. در کنار فروشگاه های لباس برند آدیداس و نایک می توانید فروشگاه های لباس سنتی را ببینید که زیباترین ساری ها با طراحی های فوق العاده به فروش می رسانند.

در کنار همه این ها می توانید خدمات اسپا را در این مرکز خرید تجربخ کنید و از یک کتابفروشی عجیب و غریب و یک جواهرفروشی خاص تماشا کنید. اگر طرفداری سوشی هستید، پس بدون تردید مرکز خرید اودل انتخاب خوبی برای شما است؛ چراکه می توانید خوشمزه ترین سوشی ها را در رستوران ژاپنی آن امتحان کنید.

آدرس مرکز خرید اودل: سریلانکا، کلمبو، Alexandra Place، No 5

ساعت کاری: 9 صبح تا 8:30 شب

سخن نهایی درباره مراکز خرید سریلانکا

در این مطلب از خبرنگاران سعی کردیم به معرفی برترین و معروف ترین مراکز خرید سریلانکا بپردازیم تا بتوانید در طول سفر به این کشور آسیایی زیبا، باکیفیت ترین محصولات را از فروشگاه های معتبر بخرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1403 بروزرسانی: 12 شهریور 1403 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2453

به "معرفی برترین بازارها و مراکز خرید سریلانکا در شهرهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین بازارها و مراکز خرید سریلانکا در شهرهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید