تور ایتالیا: تایم لپس یک روز در ونیز

به گزارش مجله سلنا، ونیز، شهر روی آب و یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری دنیا است که با تاریخی کهن و شهرسازی منحصربه فرد، از جاهای دیدنی ایتالیا محسوب می گردد.

تور ایتالیا: تایم لپس یک روز در ونیز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ونیز یکی از جزیره های شمال ایتالیا و از توریستی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. بیش از 1500 سال تمدن در این جزیره، همواره با جنگ ها و حوادث تاریخی فراوان همراه بوده که در این میان، همواره از ونیز به عنوان شهری مستقل، ثروتمند و پیروز یاد می شده است. ونیز در مرکز اروپا و در قلب تحولات این قاره واقع شده است؛ از همین رو، با سرگذشتی پر فراز و نشیب، یکی از مشهورترین شهرهای دنیا محسوب می گردد. 15 میلیون گردشگری که در سال از ونیز بازدید می نمایند، خود گواه این واقعیت است.

ونیز را شهر روی آب می دانند و کانال های آبی فراوانی از میان این شهر می گذرند. گرچه ونیز تنها شهری نیست که چنین ویژگی جذابی دارد، بی گمان شناخته شده ترین این شهرها است . در این شهر، هیچ اتومبیل، اتوبوس یا وسیله این چنینی به چشم نمی خورد. حمل ونقل در ونیز تنها با استفاده از قایق های موتوری و گوندولا (نوعی قایق سنتی ایتالیایی) انجام می گردد. امروزه گوندولاها نه فقط به عنوان یک وسیله نقلیه، بلکه به عنوان مرکبی برای ماجراجویی های عاشقانه به کار می فرایند و استفاده از آن ها بیش از 100 یورو هزینه در بر دارد. ونیز شامل 118 جزیره به هم متصل، 150 کانال، بیش از 400 پل و چندین تله کابین است که آن را نسبت به دیگر شهرهای دنیا، منحصربه فرد می نماید. از جمله جاهای تماشای ونیز می توان به کلیسای جامع سنت مارک، میدان سنت مارک، کاخ دوژ، پل آه و کانال بزرگ اشاره نمود.

در ادامه و در ویدیویی که خبرنگاران تدارک دیده است، می توانید از ونیز، شهری که شاید به وسیله عاشقان بنا شده است، تماشا کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2130

به "تور ایتالیا: تایم لپس یک روز در ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: تایم لپس یک روز در ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید