برترین هتل های شهر بن آلمان

به گزارش مجله سلنا، هتل یکی از مهم ترین فاکتورها برای یک سفر لذت بخش و به یاد ماندنی است مسافران همواره وسواس خاصی برای انتخاب آن دارند، در این مقاله به برترین هتل های شهر بن آلمان می پردازیم. برای آنالیز این هتل های به یاد ماندنی در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین هتل های شهر بن آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

بُن یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور آلمان و زادگاه بتهوون (Beethoven)، آهنگساز مشهور است. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی، میراث فرهنگی و طبیعت بسیار زیبا و خیره کننده، مراکز آموزشی مهمی را هم در بر می گیرد. بعلاوه به سبب نزدیکی به رودخانه راین (Rhine)، سالانه پذیرای هزاران جهانگرد داخلی و خارجی است. در ادامه به معرفی بعضی از رجحانن هتل ها و اقامتگاه های شهر بُن می پردازیم. تهیه بلیط هواپیما مقرون به صرفه

کامِها گرند

هتل کامِها گرند (Kameha Grand) درست در مجاورت رودخانه راین بوده و دید مستقیمی به آن دارد، از این رو اقامتی تکرار نشدنی را برای دوستداران معماری مدرن فراهم می آورد. هتل دارای اتاق های تک نفره، سوئیت های تک رنگ مجهز به پیانو گرند، مبلمان خزدار سفید، وان حمام و … بوده و دیوارهای بیرونی آن از جنس شیشه است. رستوران ژاپنی، سالن اسپای لوکس و استخر بی پایان ازجمله امکاناتی هستند که ماندن در کامِها گرند را خاطره انگیز می کنند. البته هزینه اقامت در این هتل پنج ستاره نسبتاً بالاست. سوغات آلمان

هتل هونزولِنپلاتز

هتل سه ستاره و شگفت انگیز هونزولِنپاتز (Hotel Am Hohenzollernplatz) در منطقه زیبایی به نام ویلِنویرتِل (Villenviertel) واقع شده و متشکل از دو ساختمان نئوکلاسیک و حیرت آور است. این هتل دارای 20 اتاق بوده که کلیه آن ها به سبک کلاسیک مبلمان شده اند. خدماتی نظیر دسترسی رایگان به اینترنت و سایر تجهیزات مدرن هم در اختیار مشتریان قرار داده می گردد. این هتل بعلاوه دارای غذاهای لذیذ، کتابخانه، سونا و مهدکودکی است که از خردسالان مراقبت می نماید تا والدین زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند.

هتل دورینت در منطقه ونوسبِرگ

هتل چهار ستاره دورینت (Dorint) در نزدیکی پارک ملی کاتِن فراست ویل (Cottenfrost-ville) و میان انبوهی از درختان کهن سال واقع شده است. مهمانان می توانند در سالن پیانو یا تراس های تابستانی به استراحت پرداخته و از نمای رودخانه لذت ببرند. با وجود فضای آرامش بخشی که در هتل برقرار است، فاصله آن تا مرکز شهر چندان زیاد نیست.

هتل آمِرون کُنیسهاف

هتل چهار ستاره آمِرون (Ameron) واقع در شهر بُن، دقیقاً کنار رودخانه قرار گرفته و اقامت دلپذیر و منحصربه فردی را برای مهمانان فراهم آورده است. هر 129 اتاق موجود در آمِرون دارای حمام اختصاصی و دسترسی آسان به اینترنت هستند. باشگاه ورزشی مدرن و مجهز به دستگاه های پیشرفته، سالن اِسپا و سونا، استراحتگاه و رستوران ایتالیایی با غذاهای خوش طعم، همگی جزو امکانات بی نظیر این هتل به تعداد می آیند؛ بااین حال ویژگی که موجب رجحان آمِرون نسبت به سایر اقامتگاه ها شده، ورودی مجلل و خیره کننده آن است.

هتل اروپا

هتل اروپا در قلب شهر بُن و نزدیک به شبکه حمل ونقل زیرزمینی واقع شده است. هزینه اقامت در آن نسبتاً پایین و برای افرادی که قصد بازدید از این شهر تاریخی را دارند بسیار مناسب است. کلیه 63 اتاق موجود در هتل مجهز به وسایل کامل و دسترسی رایگان به اینترنت هستند. بعلاوه روزانه صبحانه لذیذ و خوشمزه ای برای مهمانان تدارک دیده می گردد. علی رغم سروصدای ناشی از حرکت ترامواها، می توان گفت موقعیت مکانی هتل اروپا رقیب ندارد.

هتل ماریتیم

هتل ماریتیم (Maritim) در منطقه تجاری بُن، یعنی خیابان گودزبِرگر آلی (Godesberger Allee) واقع شده است. این هتل شامل 410 اتاق و امکاناتی نظیر استخر، سونا، حمام بخار و باشگاه تناسب اندام است. بعلاوه مهمانان می توانند از ماشین ها و دوچرخه های اجاره ای هتل هم برای گردش در سطح شهر استفاده کنند. علاوه بر آنچه گفته شد، ماریتیم سالن کنفرانس مجلل و بزرگی را برای مقاصد تجاری در اختیار مهمانان قرار می دهد و از این رو اقامتگاهی مناسب برای سفرهای گروهی و کاری است.

برای رزرو هتل های خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1880

به "برترین هتل های شهر بن آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های شهر بن آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید