تحصیل و کار در انگلستان

به گزارش مجله سلنا، تحصیل و کار در انگلستان

بسیاری از دانشجویان علاقه دارند که در کنار تحصیل به کار هم مشغول باشند. دانشجو با کار و تحصیل در انگلستان به طور همزمان می تواند چشم انداز شغلی خود را تقویت کند چرا که تجربه کاری برای پیدا کردن کار پس از فارغ التحصیلی خیلی تاثیرگذار است. هم چنین دانشجو با کار می تواند مقداری پول بدست آورد که بخشی از هزینه های روزمره اش را پوشش دهد.

تحصیل و کار در انگلستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دبیرستان در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

در لندن فرصت های کاری بسیاری برای دانشجویان و فارغ التحصیلان وجود دارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی می توانید طی تحصیل، بیش از 20 ساعت در هفته اجازه کار داشته باشید.

کار حین تحصیل

اگر کالج یا دانشگاه شما در هر دو فهرستofficial UKVI Sponsor و recognized bodies قرار داشته باشد، اجازه خواهید داشت که طی تحصیل، به کار نیز اشتغال داشته باشید. دانشجویان بین المللی که به تحصیل در دوره های تمام وقت کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی در دانشگاهی حاضر در فهرست اشتغال دارند، اجازه دارند طی تحصیل به صورت پاره وقت تا سقف 20 ساعت در هفته و در زمان تعطیلات به طور تمام وقت به کار بپردازند. تمام دانشگاه های لندن که نامشان در این فهرست وجود دارد، از دانشگاه های معتبر شناخته شده و در فهرست های official UKVI Sponsor و recognized bodies ثبت شده اند. اگر دوره تحصیلی شما در سطح پایین تری باشد یا در کالج آموزشی یا مؤسسه ای که در فهرست مذکور قرار ندارد تحصیل می کنید، مجاز به کار در حین تحصیل نخواهید بود.

مشاغل پاره وقت در لندن

هزاران شغل پاره وقت در لندن وجود دارد که می تواند به تحصیل شما یاری شایانی بکند. بسیاری از دانشگاه ها دارای مراکز مهارتی و کاریابی بوده که می توانند به استخدام دانشجویان یاری نمایند. در پایگاه های زیر نیز می توانید به جستجوی آنلاین بپردازید.

  • Careers Group London
  • Employment 4 students
  • StudentJob

توصیه: یک شغل پاره وقت برای شما پول بیشتر و هم چنین مهارت های ارزشمندی مانند تجربه کار گروهی که برای رزومه تان بسیار مفید است را به ارمغان خواهد آورد.

کار در لندن و بریتانیا، پس از فارغ التحصیلی

  • هشت دانشگاه لندن در میان ده دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارند که بیشترین میزان حقوق شروع به کار به فارغ التحصیلان آن ها تعلق می گیرد.
  • لندن به عنوان شهری جهانی، ارتباطات قابل توجهی با شرکت های ارزشمند در تمام صنایع دارد.
  • دانشگاه های لندن پیروز به کسب بعضی از بالاترین رتبه های استخدام فارغ التحصیلان در بریتانیا شده اند. چه بخواهید در بریتانیا بمانید و چه بخواهید به کشور خود بازگردید، داشتن مدرک از دانشگاه های لندن رزومه شما را درخشان نموده و شما را از سایرین متمایز خواهد نمود.

دانشجویان غیراروپایی و ویزای کار

دانشجویان غیراروپایی که پس از فارغ التحصیلی خواهان ماندن در بریتانیا هستند، ملزم به درخواست ویزای کار از اداره مهاجرت و ویزای بریتانیا هستند.

چندین ویزای مختلف وجود دارد که به عنوان فارغ التحصیل دانشگاه های لندن می توانید در پی اخذ آن ها باشید:

ویزای Tier 2 (عمومی)

این ویزای اصلی و پایه برای اقامت و کار در لندن پس از فارغ التحصیلی است. این ویزا به فارغ التحصیلان جدید دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های معتبر ارائه می گردد. پیش از آن که برای این ویزا درخواست دهید، باید نامه ای مبنی بر تقاضای شغل مهارتی از یک کارفرمای دارای مجوز و نیز ضمانت پرداخت حقوق حداقل 20.800 پوند را به همراه داشته باشید. پس از گذشت 5 سال از استخدام، دارندگان ویزای Tier 2 می توانند با اثبات کسب درآمد 35.000 پوندی و دیگر معیارهای موجود، برای اقامت تا مدت نامعلوم درخواست بدهند.

ویزای Tier 1 (فارغ التحصیلان کارآفرین)

این ویزا به دانشجویانی ارائه می گردد که ایده کسب وکاری با اعتبار جهانی را توسعه دهند. برای اخذ این ویزا به تائیدیه و پشتیبانی دانشگاه مبنی بر این که شما می توانید کسب وکار خودتان را در بریتانیا راه اندازی کنید احتیاج دارید. این ویزا شامل تمام دانشجویانِ در حال فراغت از تحصیل همه رشته ها می گردد.

ویزای tier 4 (دانشجویی)

اگر در یکی از مؤسسات آموزش عالی بریتانیا در حال گذراندن دوره دکتری هستید، می توانید درخواست بدهید که 12 ماه پس از تکمیل دوره تحصیلی نیز در بریتانیا خواهید ماند. در این راستا موردحمایت دانشگاه خواهید بود و جز در خصوص بعضی حرفه های خاص از قبیل پزشکی و دندان پزشکی نیز از حق کار نامحدود برخوردار خواهید بود.

طرح تحرکات جوانان Tier 5 (Tier 5 Youth Mobility Scheme)

بعضی از ملیت ها می توانند برای مجوز برنامه های کاری دوساله ثبت نام نمایند.

نیروی کار موقتTier 5

این ویزا این امکان را به شما می دهد که از 12 تا 24 ماه در بریتانیا به کار مشغول شوید. (بسته به این که در چه برنامه ای ثبت نام کنید.) دانشجویان بین المللی حاضر در لندن می توانند برای ویزای Tier 5 (Government Authorized Exchange) درخواست بدهند تا پس از فارغ التحصیلی، به کارآموزی و کسب تجربه در لندن بپردازند. البته گفتنی است که دانشجویان می توانند در مدت اقامت در بریتانیا درخواست نمایند که ویزای Tier 4 آن ها به این ویزا تغییر کند.

منبع: https://www.studylondon.ac.uk

منبع: سفیرساعی
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 918

به "تحصیل و کار در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل و کار در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید