تمامی امکانات برای اسکان مسافران در هرمزگان به کار گرفته شده است

به گزارش مجله سلنا، استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نزدیک به یک میلیون و 300 هزار گردشگر وارد هرمزگان شده است و پیش بینی می گردد تا انتها تعطیلات نزدیک به سه میلیون گردشگر به هرمزگان مسافرت نمایند.

تمامی امکانات برای اسکان مسافران در هرمزگان به کار گرفته شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه ارائه خدمات به گردشگران نوروزی، بیان داشت: در این نشست نقاط ضعف و قوت دستگاه ها مورد آنالیز نهاده شد و در راستای برطرف نقاط ضعف تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی های اخیر در استان هرمزگان، تمامی امکانات در فضاهای عمومی، سالن های ورزشی، مساجد و اماکن اداری در تمامی شهرستان های استان جهت اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شده و این اقدام تا خاتمه تعطیلات نوروزی تداوم خواهد یافت.

استاندار هرمزگان با قدردانی از همکاری خوب مردم و دستگاه های اجرایی در راستای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در هرمزگان، توضیح داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نزدیک به یک میلیون و 300هزار گردشگر وارد هرمزگان شده است و پیش بینی می گردد تا خاتمه تعطیلات نزدیک به سه میلیون گردشگر به هرمزگان مسافرت نمایند.

همتی گفت: تمامی دستگاه اجرایی باید تا خاتمه تعطیلات نوروزی آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به گردشگران داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم تأمین امکانات مناسب در ساحل شهر بندرعباس برای گردشگران، گفت: ساحل سرمایه بزرگ شهر بندرعباس است و باید تمامی امکانات برای مردم و گردشگران در آن فراهم باشد تا هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

استاندار هرمزگان افزود: افزایش تعداد سرویس های بهداشتی، حمام و تامین نور مناسب از جمله مهمترین نیازهای اولیه در ساحل شهر بندرعباس است که شهرداری بندرعباس باید نسبت به تامین این نیازها و برطرف کمبودها به سرعت اقدام کند.

همتی بیان داشت: رونق صنعت گردشگری در هرمزگان موجب تحول در اقتصاد و اشتغال این استان می گردد و بر این اساس باید شرایطی را فراهم کنیم که خاطره خوبی برای گردشگران در این استان رقم بخورد و گردشگران بیشتری به هرمزگان سفر نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 340

به "تمامی امکانات برای اسکان مسافران در هرمزگان به کار گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی امکانات برای اسکان مسافران در هرمزگان به کار گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید