تور فرانسه نوروز 1402 (تور فرانسه)

به گزارش مجله سلنا، فرانسه یک کشور بسیار زیبا و شناخته شده در بین بیشتر افراد می باشد، زیرا دارای مکان های تاریخی و گردشگری زیادی بوده و بعلاوه این کشور روز به روز در حال پیشرفت و توسعه میباشد که به نوبه خود بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود، به همین منظور تور فرانسه از جمله تور های پرطرفدار در میان بیشتر افراد می باشد که علاوه بر جاذبه ها و مکان های دیدنی زیاد، قیمت مناسبی دارد، به همین منظور افراد می توانند برای گردش در سال نو این تور را انتخاب کنند.

تور فرانسه نوروز 1402 (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

تور فرانسه نوروز 1402 یک گزینه مناسب برای افرادی می باشد که دوستدار سفر و دیدن مکان های زیبا می باشند اگر شما قصد دارید زمان بیشتری در کشور فرانسه بمانید، بهتر است هنگام ثبت نام در این تورها تعداد روزهایی که می خواهید در این کشور سپری کنید را اعلام کنید که طبق آن قیمت ها و خیلی از موارد دیگر برای شما اطلاع رسانی گردد.

اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید حتما این لینک را دنبال و با شرایط و چگونگی دریافت آن بیشتر آشنا شوید

جاهای دیدنی فرانسه

جاهای دیدنی فرانسه بسیار زیاد می باشند، به گونه ای که شما حتی اگر به مدت چند روز در این کشور بمانید، باز امکان دارد از تمام مکان های آن نتوانید دیدن کنید، به همین منظور بهتر است قبل از رفتن به این کشور اطلاعات کافی در خصوص مکان های دیدنی آن داشته باشید.

از جمله مکان های دیدنی فرانسه برج ایفل می باشد، به گونه ای که کمتر کسی است که این برج را نشناسد. این برج سمبل پاریس و از افتخارات فرانسوی ها و پربازدیدترین جاذبه های گردشگری آن می باشد که در ساخت آن بیش از دو و نیم میلیون پیچ و مهره استفاده شده است، در نتیجه در هیچ جای آن از جوشکاری استفاده نشده که به نوبه خود بسیار مجذوب نماینده می باشد.

امکانات سرگرم نماینده و اسباب بازی های مخصوص بچه ها در اطراف این برج باعث شده است که مکان تفریحی بیشتر بازدیدنمایندگان باشد و علاوه بر آن یکی از معروف ترین رستوران های پاریس یعنی رستوران ژول ورن هم در همان اطراف محل مناسبی برای غذاخوردن خواهد بود.

کلیسای نوتردام که از کلیساهای معروف فرانسه می باشد، یکی از مهم ترین و شناخته ترین اماکن دیدنی پاریس بوده که ساخت این کلیسا بیش از دو قرن طول کشیده است. از مجذوب نمایندهیت های این کلیسا استفاده از معماری گوتیک در ساخت آن بوده و علاوه بر آن تعداد زیادی مجسمه چوبی و سنگی در بیرون کلیسا از نکات بسیار جالب و متمایز آن می باشد.

موزه لوور پاریس یکی دیگر از زیباترین مکان های دیدنی آن بوده که گنجینه کم نظیر از آثار تاریخی و هنری دنیا می باشد و از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. یکی از مشهور ترین سالن های این موزه، سالن ایران بوده که این سالن تعداد زیادی از آثار تاریخی دوران باستان ایران را به نمایش می گذارد و از مهم ترین آثاری که در سالن ایران وجود دارد، نقش برجسته های تخت جمشید روی سنگ های رنگارنگ بوده که مشابه این نقش برجسته در ایران هم وجود دارد، اما متعلق به مناطقی نظیر شوش می باشد.

از جمله معروف ترین اثر تاریخی این موضوع تابلوی لبخند ژکوند یا مونالیزا است. بعلاوه از دیگر آثار مشهور آن می توان به تابلوی بانوی صخره ها اشاره کرد.

این مکان علاوه بر این که دارای آثار هنری مدرن می باشد ، ساختمان های متفاوت و خاصی هم دارد که تمام بخش های آن تعیین و قابل دیدن می باشند .

اگر قصد اخذ ویزای توریستی فرانسه را دارید و میخواهید با شرایط آن آشنا شوید این لینک را دنبال نمایید

برترین زمان برای سفر به فرانسه

برترین زمان سفر به فرانسه بستگی به خود فرد دارد، به گونه ای که اگر هزینه ها برای فرد مهم باشد بهتر است که از تورهای لحظه آخری استفاده نماید، زیرا این تورها تخفیفات ویژه ای دارند که بسیار ارزان خواهد بود و با وجود اینکه این تورها دارای قیمت مناسبی هستند و خدمات بسیار خوبی به مشتریان ارائه می دهند، در نتیجه با تورهای دیگر هیچگونه تفاوتی ندارند و افراد با خیال آسوده می توانند از این تورها استفاده نمایند.

شرایط آب و هوایی نیز خود یک مسئله جداگانه بوده، به گونه ای که برخی از افراد دوست دارند در فصل سرما به فرانسه سفر نمایند و دلیل آن استفاده از تفریحات ورزشی زمستانی می باشد که شامل اسکیت، هاکی و خیلی از موارد دیگر بوده که هر کدام به نوبه خود بسیار هیجان انگیز می باشند.

برخی از افراد دوست دارند در فصل گرم به فرانسه سفر نمایند، به همین منظور ما به آنها پیشنهاد می کنیم که فصل بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب نمایند، زیرا در این فصل ها علاوه بر اینکه آب و هوا بسیار مناسب می باشد، افراد می توانند از تفریحات آبی و تمام سواحل کشور استفاده نمایند که برای آنها قطعاً سرگرم نماینده خواهد بود.

در برخی از ماه های فرانسه حراج ویژه بر روی محصولات گذاشته می گردد، در نتیجه افراد اگر می خواهند لباس و یا سایر اجناس را با قیمت مناسب تهیه نمایند، حتماً در این ماه ها به فرانسه سفر نمایند که برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند از افراد متخصص هدایت بگیرند.

برترین هتل های فرانسه

از آنجایی که محل اقامت برای مسافران یک مسئله بسیار مهم می باشد، ما در اینجا سعی داریم به معرفی انواع مختلفی از هتل ها بپردازیم.

هتل مزون سوکی پاریس یکی از مجذوب نماینده ترین جاهایی می باشد که می توانید در آن اقامت داشته باشید که این هتل دارای معماری خاص و طراحی زیبا می باشد که کلاسیک بوده و در کنار خدمات فوق العاده، تجربه ای بی نظیر برای مسافران خواهد بود و بر اساس آمارهای داده شده این هتل یکی از محبوب ترین هتل های پاریس و برترین هتل فرانسه می باشد. از جمله امکانات آن می توان به استخر های متعدد این هتل اشاره کرد که در صورت درخواست شما در بازه های محدود امکان استفاده خصوصی از آن نیز وجود دارد .

از جمله هتل های دیگر فرانسه می توان به هتل گرند پاور زیر اشاره کرد که یکی از اصلی ترین هتل های آن می باشد که در بخشی از شهر وجود دارد که به مثلث طلایی مشهور بوده که دلیل آن قرار داشتن این هتل در محدوده میان 3 خیابان شانزلیزه، مونتاین و جرج پنجم پاریس می باشد.

این هتل جزو هتل های 5 ستاره می باشد که تنوع بسیار زیادی از نظر اتاق دارد، به گونه ای که برخی از اتاق های آن دارای کفپوش و پارکت و بعلاوه شومینه بوده و برخی دیگر دارای بالکن می باشند که شما در آن می توانید چشم انداز زیبا و بی نظیر مانند برج ایفل را دیدن کنید.

از مزایای بسیار خاص این هتل نزدیک بودن آن به تمام جاذبه های توریستی شهر پاریس می باشد.

پیشنهاد میکنیم سری به تور اروپا زده و با شرایط ویژه آن آشنا شوید

شرایط ویزای توریستی فرانسه برای نوروز

کشور فرانسه به راحتی ویزا را برای مسافران صادر نمی کند و اگر می خواهید پیروز به اخذ ویزای فرانسه شوید، باید شرایط خاصی داشته باشید که در اینجا به برخی از شرایط اخذ ویزای توریستی فرانسه می پردازیم.

از جمله شرایط ویزای توریستی فرانسه این می باشد که کشور فرانسه به هیچ عنوان به افرادی که سابقه سفر به حوزه شینگن را ندارند، ویزا صادر نمی کند در واقع شینگن اولی ها شانس بیشتری برای دریافت ویزا دارند و اگر قصد سفر به فرانسه را دارید بهتر است در ابتدا به وسیله یک کشور دیگر مانند ایتالیا که در اخذ ویزا سخت نمی باشد ویزای شینگن را دریافت کنید و بعد به دریافت ویزای فرانسه اقدام نمایید.

از دیگر شرایط ایین می باشد که تمام اعضای خانواده باید دارای سابقه سفر به حوزه شینگن باشند تا ویزای فرانسه برای آنها صادر گردد، زیرا بسیاری از افراد فکر می نمایند که تنها داشتن ویزای شینگن سرپرست خانواده کافی می باشد که یک تصور بسیار اشتباه می باشد.

حداقل تمکن اقتصادی برای گرفتن ویزای فرانسه 200 میلیون می باشد، به علاوه گردش اقتصادی شش ماه آخر نیز باید از گردش خوبی برخوردار بوده و شما برای دریافت ویزای توریستی احتیاج به مصاحبه حضوری ندارید و فقط کافیست برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به vfs مراجعه نموده و منتظر جواب باشید که 21 روز کاری طول می کشد و بهتر است بین یک تا سه ماه قبل از تاریخ سفر برای دریافت ویزای توریستی فرانسه اقدام کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2291

به "تور فرانسه نوروز 1402 (تور فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه نوروز 1402 (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید