(جدول) قیمت آپارتمان تا 80 مترمربع در تهران

به گزارش مجله سلنا، بازار فروش مسکن در پایتخت با کاهش شدید تقاضا روبه رو است؛ به طوری که در روز های اخیر میزان تماس و مراجعه به بنگاه های ملکی به شدت کاهش یافته است. واسطه های ملکی می گویند سطح قیمت مسکن در هفته های اخیر فاصله زیادی با قدرت خرید متقاضیان مصرفی مسکن در بازار پیدا نموده و این در حالی است که تقاضای سفته بازی در طمع کسب سود از بازار با همین شرایط فعلی است.

(جدول) قیمت آپارتمان تا 80 مترمربع در تهران

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به این ترتیب در حال حاضر عمده تقاضای موثر خرید مسکن از جنس سفته بازی است؛ به این معنا که به دنبال خرید و فروش مکرر در فصل تابستان هستند تا از این طریق بتوانند سطوح قیمت مسکن را بالا نگه دارند و از معاملات مکرر سود کسب نمایند.

در روز های اخیر به دلیل حذف قیمت از موتور های جست وجوی ملکی، راستا جست و جو برای خریداران مسکن نیز دشوارتر از همواره شده است. متقاضیان مسکن ناگزیر هستند یک به یک با شماره تماس موجود در فایل های آرشیو شده در موتور های جست وجوی ملکی تماس بگیرند تا از قیمت آن ها و میزان نزدیکی آن به بودجه خود آگاه شوند.

این فرآیند به حدی زمان بر است که بعضی از متقاضیان بالقوه مسکن را به کلی از جست و جو منصرف نموده است. آن ها با علم به اینکه فاصله زیادی بین سطح قیمت های پیشنهادی فروش با بودجه شان وجود دارد، دست از تماس با بنگاه های ملکی و آگهی های موجود در موتور های جست و جو بکشند و موقتا بازار مسکن را ترک نمایند.

هر چند افزایش سقف وام اوراق مسکن مشوق خوبی برای متقاضیان مصرفی خرید مسکن است، اما نیروی دافعه حذف قیمت از سایت های معتبر فایلینگ مسکن به مراتب قوی تر از جاذبه وام های جدید است و آن ها را از جست و جو منصرف نموده است.

در مقابل سفته بازان با توجه به انتظارات قیمتی که در ذهن خود پرورده اند، انگیزه کافی برای گشت و گذار در همین بازار بی رونق را دارند و در جست و جوی آپارتمان افراد پول لازم که تا حدی زیر قیمت هستند، بنگاه های ملکی را کندوکاو می نمایند.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان های تا 80 مترمربع در نقاط مختلف تهران به وسیله تماس با آگهی دهنده ها گردآوری شده است. در عین حال بعضی از ردیف های جدول فاقد قیمت بوده و فقط معرف ویژگی های اصلی آپارتمان فروشی است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 920

به "(جدول) قیمت آپارتمان تا 80 مترمربع در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(جدول) قیمت آپارتمان تا 80 مترمربع در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید