جیمز وان از انتها یافتن تمام مراحل فراوری آکوامن اطلاع داد

به گزارش مجله سلنا، جیمز وان کارگردان فیلم سینمایی آکوامن (Aquaman) خبر از انتها یافتن تمام مراحل پس از فراوری این فیلم سینمایی داده و ظاهرا این اثر ابرقهرمانی کاملا برای اکران آماده شده است.

جیمز وان از انتها یافتن تمام مراحل فراوری آکوامن اطلاع داد

آکوامن فیلمی است که براساس یکی از شخصیت های دنیا دی سی ساخته شده. پیش از این در فیلم هایی مثل بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت هم شاهد حضور آکوامن بودیم. اما این فیلم سینمایی اولین اثر بلندی است که با تمرکز بر شخصیت آکوامن ساخته شده است. در هر سه فیلم جیسون موموآ (Jason Momoa) به ایفای نقش آکوامن پرداخته است.

وان که در پستی اینستاگرامی از خاتمه یافتن همه مراحل پس از فراوری فیلم و آماده شدن آن برای اکران خبر داده، ساخت فیلم را محصول دو سال کوشش دانسته و از زحمات شبانه روزی تیم پس از فراوری فیلم که در بخش های مختلف از جمله تدوین و صداگذاری مشارکت داشته اند، تشکر نموده است.

ساخت این فیلم برای وان تجربه ای کاملا تازه و نو به حساب می آید. او پیش از این بخاطر کار روی پروژه هایی چون اره (Saw) و احضار (Conjuring) شناخته شده بود. وان می گوید برایش اهمیت ویژه ای داشت که یک فیلم مستقل برای آکوامن بسازد تا بتواند به وسیله این فیلم صدای مستقل خود را داشته باشد.

وان که ساخت خشمگین 7 (Furious 7) را هم در کارنامه دارد می گوید بعد از ساختن احضار 2 و خشمگین 7 احساس نموده تمایل ندارد دوباره در پروژه هایی شرکت کند که کارگردان آن به نوعی برای ساخت فیلمی که همه چیزش از قبل معین شده، صرفا استخدام می گردد. ظاهرا وان می خواسته روی پروژه ای کار کند که بتواند شخصیت خود، زیبایی شناسی بصری و نقش خود را در آن به جا بگذارد.

وان می گوید گرچه شخصیت آکوامن با بازی جیسون موموآ در فیلم های قبلی هم تا حدودی شکل یافته بود اما کوشش شده با احترام به آنچه پیش از این بوده، یک شخصیت جدید و تازه طراحی گردد که وجوه خاص و منحصربه فردی دارد.

فیلم سینمایی آکوامن 21 دسامبر سال 2018 (30 آذرماه) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 51

به "جیمز وان از انتها یافتن تمام مراحل فراوری آکوامن اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز وان از انتها یافتن تمام مراحل فراوری آکوامن اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید