حل بحران لیبی و تعمیق مناسبات مالی در برنامه سفر مرکل به آفریقای جنوبی

به گزارش مجله سلنا، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان امروز به آفریقای جنوبی سفر نموده تا در ملاقات با رئیس جمهور این کشور درباره حل بحران لیبی و تعمیق مناسبات مالی مذاکراتی را انجام دهد.

حل بحران لیبی و تعمیق مناسبات مالی در برنامه سفر مرکل به آفریقای جنوبی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه پاسایر نویه پرسه، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان توسط سیریل رامافوسا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی در پایتخت این کشور پرتوریا با رژه نظامی مورد استقبال نهاده شد.

بحران لیبی از جمله موضوعاتی است که در ملاقات امروز این دو مقام اروپایی و آفریقایی به آن پرداخته خواهد شد.

آفریقای جنوبی حل مناقشات در لیبی و همچنین سودان جنوبی را به عنوان اولویت هایهای خود در دوران ریاست دوره ای بر اتحادیه آفریقا اعلام نموده است.

رامافوسا بلافاصله بعد از ملاقات با مرکل در نشست اتحادیه آفریقا در پایتخت اتیوپی، ریاست دوره ای بر اتحادیه آفریقا را از مصر تحویل خواهد گرفت.

آفریقای جنوبی مانند آلمان عضو تشکل جی20 و همزمان عضو غیر دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

تعمیق مناسبات مالی بین دو کشور از دیگر موضوعات مهمی است که مرکل و رامافوسا در ملاقات امروز خود به آن خواهند پرداخت. آلمان در سال 2018 بعد از چین و قبل از آمریکا با یک حجم مبادلات تجاری 17 میلیارد یورویی دومین شریک تجاری مهم آفریقای جنوبی محسوب می گردد. یک هیات مالی بزرگ مرکل را در سفر به آفریقای جنوبی همراهی می نمایند.

مرکل قرار است امروز در یک نشست نمایندگان مالی هر دو کشور همراه با رئیس جمهور آفریاقی جنوبی شرکت کند.

مرکل آخرین بار در جولای 2010 برای دیدن بازی یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال بین آلمان و آرژانتین به آفریقای جنوبی سفر نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 633

به "حل بحران لیبی و تعمیق مناسبات مالی در برنامه سفر مرکل به آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل بحران لیبی و تعمیق مناسبات مالی در برنامه سفر مرکل به آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید