خبرنگاران افتتاح سه پروژه عمرانی و زیربنایی در رشت

به گزارش مجله سلنا، رشت - خبرنگاران - سه پروژه عمرانی امروز سه شنبه در سومین روز از هفته دولت در بخش کوچصفهان و لولمان از توابع شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

خبرنگاران افتتاح سه پروژه عمرانی و زیربنایی در رشت

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، پروژه تقویت و توسعه برق روستایی با یک میلیارد و 100 میلیون ریال در کنار سر کوچصفان، آسفالت کرباسده با 2 میلیارد ریال در لولمان و پروژه لوله گذاری زیرسازی و آسفالت نیزبه طول یک هزار و 100 متر و با پنج میلیارد و 700 میلیون ریال در لولمان بخش کوچصفهان بهره برداری شد.

کلنگ یک مجتمع تجاری، تفریحی و جهانگردی نیز امروز سه شنبه در سومین روز از هفته دولت در شهر کوچصفهان به زمین زده شد.

طی دو روز گذشته شش پروژه عمرانی در خمام و چهار پروژه جهانگردی و زیربنایی در بخش مرکزی شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

هفته دولت سال جاری 175 پروژه با اعتبار حدود یک هزار و 346 میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان رشت به بهره برداری می رسد که از این تعداد 121 پروژه با هزینه کرد حدود 100 میلیارد تومان از پروژه های بخش دولتی و 54 پروژه با اعتبار حدود یک هزار و 246 میلیارد تومان مربوط به پروژه های بخش خصوصی است.

افتتاح طرح های هفته دولت موجب اشتغالزایی یک هزار و 11 نفر به صورت موقت و یک هزار و 357 نفر به صورت دائمی صاحب شغل می گردد.

شهرستان رشت در مرکز استان واقع شده که از شمال به دریای خزر و شهرستان انزلی، از جنوب به شهرستان رودبار از شرق به شهرستانهای سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و از غرب به شهرستانهای صومعه سرا، فومن و شفت متصل می باشد.

رشت از مناطق مستعد برای جذب جهانگرد به شمار می آید.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1033

به "خبرنگاران افتتاح سه پروژه عمرانی و زیربنایی در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افتتاح سه پروژه عمرانی و زیربنایی در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید