خبرنگاران شکست برایتون در حضور 75 دقیقه ای جهانبخش مقابل آرسنال

به گزارش مجله سلنا، تهران- خبرنگاران- برایتون در حضور علیرضا جهانبخش برابر میهمان خود آرسنال با یک گل شکست خورد و بیش از پیش در خطر سقوط قرار گرفت.

خبرنگاران شکست برایتون در حضور 75 دقیقه ای جهانبخش مقابل آرسنال

به گزارش خبرنگاران، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلستان با انجام چهار بازی از ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدار آرسنال در خانه برایتون با نتیجه یک بر صفر به رجحان رسید.

توپچی های لندن در ورزشگاه آمکس با تک گل آلکساندر لاکازت پیروز شدند از سد میزبان خود بگذرند. مهاجم فرانسوی آرسنال 43 ثانیه پس از ورود به زمین توانست گل پیروزی بخش را در دقیقه 66 به ثمر برساند. علیرضا جهانبخش در این مسابقه از ابتدا برای برایتون به میدان رفت و تا دقیقه 75 در زمین حضور داشت ولی نتوانست به عنوان مهاجم نوک برای تیمش گلزنی کند.

آرسنال با کسب دومین برد متوالی 20 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد و برایتون با 13 امتیاز به رده هفدهم سقوط کرد.

در دیگر دیدارهای امشب تیم لیدزیونایتد پیروز شد وست برومویچ را پنج بر صفر شکست دهد. گل به خودی(9)، ازگجان آلیوسکی(31)، جک هریسون(36)، رودریگو(40) و رافینیا(72) گلزنان لیدز در این دیدار بودند.

برنلی با گل دقیقه 32 بن می از سد شفیلدیونایتد گذشت و در دیگر مسابقه هم ساوتهمپتون مقابل وستهام یونایتد به تساوی بدون گل رضایت داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1411

به "خبرنگاران شکست برایتون در حضور 75 دقیقه ای جهانبخش مقابل آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست برایتون در حضور 75 دقیقه ای جهانبخش مقابل آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید