خبرنگاران فتحی: امیدوارم با استراماچونی نظم و انضباط را به استقلال برگردانیم

به گزارش مجله سلنا، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل استقلال تهران ابراز امیدواری کرد با استراماچونی با صندلی واقعی خود برسانیم و نظم و انضباط را با او به استقلال برگردانیم.

خبرنگاران فتحی: امیدوارم با استراماچونی نظم و انضباط را به استقلال برگردانیم

امیرحسین فتحی پیش از شروع نشست خبری معرفی آندره آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال تهران گفت: برای من لحظه بسیار خوبی است که در کنار شما هستم و امروز می خواهم سرمربی جدید را معرفی کنم. برای فصل جدید در انتخاب سرمربی آنالیز و مطالعه زیادی کردیم و از بین 30 الی 40 گزینه با آنالیز های همه جانبه به مربی جوان با رزومه بسیار خوب و درخشان که در بهترین تیم های اروپایی بوده و روحیه بسیار خوب، جنگندگی و اعتماد به جوان ها را دارد رسیدیم.

مدیرعامل استقلال تهران فوتبال و فرهنگ ایران و ایتالیا بسیار نزدیک به هم دانست و گفت: ایران و ایتالیا رابطه بسیار خوبی از لحاظ سیاسی و فرهنگی با یکدیگر دارند و امیدوارم با ارتباط ورزشی و فوتبالی، این رابطه استحکام بیشتری یابد.

فتحی توضیح داد: امیدواریم استقلال را با استراماچونی با صندلی واقعی خود برسانیم و نظم و انضباط را با او به تیم برگردانیم.

همچنین امیرحسین فتحی در حاشیه نشست معرفی آندره آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال تهران درباره روند جذب بازیکنان اظهار کرد: روند جذب بازیکنان قدیمی ادامه دارد و امروز و فردا نیز مذاکرات انجام می گردد تا به نتیجه لازم برسیم.

مدیرعامل استقلال تهران درباره آخرین وضعیت وریا غفوری، سید حسین حسینی و روزبه چشمی نیز گفت: این سه بازیکن به زودی به جمع استقلال ملحق می شوند؛ البته روزبه چشمی ایران نیست و قرار است امروز یا فردا به کشور بازگردد و مذاکرات را انجام بدهیم.

وی درباره ماجرای پژمان منتظری و تماس با او نیز گفت: اجازه بدهید وارد مسائل حاشیه ای نشویم. امروز روز معارفه سرمربی جدید بود؛ ضمن اینکه خود منتظری گفته است با او تماس گرفته شده است.

به گفته فتحی محل استقرار استراماچونی فعلاً در مجموعه انقلاب است و در هر دو زمین مجموعه انقلاب و استادیوم آزادی تمرینات انجام می گردد.

مدیرعامل استقلال تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت قرارداد وینفرد شفر نیز اظهار کرد: همان طور که قبلاً هم گفته ام از شفر به خاطر زحماتی که کشید، تشکر ویژه داریم و بحث قرارداد او نیز امیدواریم با مسالمت حل گردد.

فتحی تاکید نمود: بازیکنان استقلال قطعاً با نظر سرمربی انتخاب می گردد و این اتفاق نیز افتاده و استراماچونی فیلم بازیکنان استقلال را مشاهده نموده است.

وی در مورد آخرین وضعیت ادامه همکاری با پاتوسی نیز گفت: قرارداد پاتوسی یکسال و نیم بوده که به صورت قرضی آمده بود و مبلغ قرارداد نیم فصل هم پرداخت شده است. برای ادامه همکاری با پاتوسی نیز هیات مدیره قول داده تامین اعتبار کند.

مدیرعامل استقلال تهران درباره تخیف 2.5 میلیارد تومانی سید حسین حسینی نیز اظهار کرد: با پخش قرارداد در فضای مجازی مخالف هستم. با سید حسین حسینی و منزوی نماینده او و عفوری صحبت کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم و قطعاً در چارچوب نظم و مقررات و سقف قراردادی باشگاه، تمدید می کنیم. هنوز چیزی نهایی نشده است و قطعاً کوشش خود را برای جذب این دو بازیکن در قالب سقف قراردادی باشگاه انجام می دهیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 196

به "خبرنگاران فتحی: امیدوارم با استراماچونی نظم و انضباط را به استقلال برگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فتحی: امیدوارم با استراماچونی نظم و انضباط را به استقلال برگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید