برگزاری شش کارگاه علمی در پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز

به گزارش مجله سلنا، تهران (پانا) - دبیر علمی پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز توضیحاتی را درباره برگزاری این فستیوال ارائه کرد.

برگزاری شش کارگاه علمی در پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز

به گزارش روابط عمومی پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز، فتانه امیری دبیر علمی جشنواره درباره برگزاری کارگاه های آموزشی این دوره از جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره به مانند دوره های قبل کارگاه های آموزشی متعددی با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته علمی در نظر گرفته شده که در نیمه دوم دی ماه برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: حسین نجمی (متخصص اعصاب و روان)، محمد کمالی (دکترای تخصصی آموزش بهداشت)، محمدرضا مقدسی (تسهیلگر و مدرس تاب آوری)، کامران عاروان (دکترای تاریخ و مدیر عامل جامعه معلولین ایران)، مهندس مهدی بصیرزاده (پژوهشگر و نویسنده حوزه خلاقیت ابداعانه) و ناندینی راوال (مشاور و معاون مجمع جهانی آموزش افراد دارای معلولیت و رئیس اسبق مجمع جهانی در منطقه آسیا) از جمله اعضای هیأت علمی جشنواره هستند که تا به امروز حضورشان در کارگاه های علمی قطعی شده است.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم پرواز در سرانجام گفت: پنجمین دوره جشنواره علاوه بر اینکه همانند دوره های قبل مسئولیت سنگین فرهنگ سازی در خصوص مسائل معلولیت را بر عهده دارد، تعهدی مهم تر در شناساندن اثرات معلولیت های پنهان و درگیری مضاعف و پیچیده جهان را با بیماری ها به ویژه کاهش تأثیرات کرونا بر افراد دارای معلولیت را آنالیز می نماید. کاربرد تکنولوژی کمک رسان و رسانه های مجازی از اقدامات مهم و اساسی است که جشنواره پرواز قبل از درگیری جهان با کرونا برای اکران و حضور بیشتر و آسان تر افراد دارای معلولیت از آن بهره برد و در پنجمین دوره این جشنواره سیاست گذاری ها در جهت دسترس پذیرتر کردن امکانات و برنامه ها برای تمامی افراد با و بدون معلولیت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2042

به "برگزاری شش کارگاه علمی در پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شش کارگاه علمی در پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید