خبرنگاران مسابقات مجازی تکواندو در اهواز برگزار گردید

به گزارش مجله سلنا، اهواز - خبرنگاران - مسابقات تکواندو رشته هانمادانگ ویژه بانوان به صورت مجازی و آنلاین در اهواز برگزار گردید که در خاتمه نفرات برتر تعیین شدند.

خبرنگاران مسابقات مجازی تکواندو در اهواز برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران اولین دوره مسابقات قهرمانی هانمادانگ غیرحضوری زنان (آیتم رکوردی) در درجات کمربند قرمز و مشکی امروز سه شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن شهدای تکواندو اهواز برگزار گردید که پس از داوری فیلم های ارسالی چهره های برتر معرفی شدند.

در آیتم یوپ چاگی رکوردی و در رده سنی زیر 9 سال ثنا زرین فر اول شد، دیگر شرکت کنندگان به حد نصاب لازم برای کسب مدال نرسیدند.

در رده سنی 10 تا 12 سال روشا رضایی، سها داوریان و آرمیتا جهان اول تا سوم شدند. همچنین در رده سنی 13 تا 15 سال نگار سورانی یانچشمه، فاطمه شیرعلی و جهان حیدر علی پور مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی 16 تا 18 سال فاطمه جوهری، مهسا امینی فر و آرزو چراغ سبز کوهی اول تا سوم و در رده سنی 19 به بالا هانیه کیانپور، جهان بهرامی کهیش نژاد و کوثر صاحب اول تا سوم شدند.

در آیتم دولیو چاگی رکوردی و در رده سنی زیر 9 سال ارشیا بهداروند، نازنین جاوید مهر و فاطمه معربی اول تا سوم و در رده سنی 10 تا 12 سال هستی افشار، سایدا آل خمیس و نازنین زهرا موسوی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی 13 تا 15 سال فاطمه آزادی، جهان حیدر علی پور و سید نرگس حسینی اول تا سوم و در رده سنی 16 تا 18 سال نازنین بدوی و مهسا امینی فر اول و دوم شدند. همچنین در رده سنی 19 سال به بالا فاطمه ممبینی و کوثر صاحب مقام اول و دوم را کسب کردند.

در آیتم آپچاگی رکوردی و در رده سنی زیر 9 سال ارشیدا بهداروند و رمیصا موسوی فر اول و دوم و در رده سنی 10 تا 12 سال جهان پاداش، رها رحمانی و امیتدا حافظی اول تا سوم شدند

در رده سنی 13 تا 15 سال فاطمه نساروند، یاسمین امیدی و مهسا امینی فر اول تا سوم و در رده سنی 19 سال به بالا فاطمه نجفی، فاطمه کمال زاده و زهرا سادات بلدی مقام های اول تا سوم کسب کردند.

پیروزی سه گله فولاد برابر پارس جنوبی جم

تیم فولادخوزستان پیروز شد در ملاقاتی محبت آمیز برابر پارس جنوبی جم به پیروزی سه بر صفر برسد.

شاگردان نکونام امروز در ملاقاتی تدارکاتی در استادیوم شهدای شهرقدس به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفتند و در نهایت این ملاقات با نتیجه سه بر صفر به سود فولاد به سرانجام رسید. در این ملاقات لوسیانو پریرا، آیاندا پاتوسی و عارف غلامپور برای فولاد گلزنی کردند.

تیم فولادخوزستان پیش از این چهار ملاقات محبت آمیز مقابل سایپا، بادران، طرفدار و پورا برگزار نموده بود که هر چهار بازی را با برد پشت سر گذاشت.

در این ملاقات جواد نکونام سرمربی فولاد به مانند چهار ملاقات گذشته، از تمامی بازیکنان خود استفاده کرد تا همه بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

بازیکن استقلال به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست

بازیکنتیم فوتبال استقلال تهران به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

محمد بلبلی هافبک فصل قبل تیم استقلال پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به مدت یکسال به این تیم اضافه شد.

تیم نفت مسجدسلیمان برای ثبت قرارداد بازیکنانش ابتدا باید مطالبات معوقه بازیکنان سابقش را پرداخت کند تا بتواند از بازیکنان جدید خود در لیگ بیستم بهره مند گردد.

شاهین باغملک قهرمان لیگ برتر جوانان خوزستان شد

تیم فوتبال شاهین باغملک مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان استان خوزستان در فصل ورزشی 99-98 را کسب کرد.

به این ترتیب پرونده مسابقات لیگ برتر جوانان خوزستان در فصل ورزشی 99-98 بسته شد و این تیم باغملکی ضمن کسب مقام قهرمانی مجوز حضور در فصل آینده لیگ مناطق کشور را به خود اختصاص داد.

تیم فریس اهواز قهرمان لیگ زیر 15 سال خوزستان شد

تیم فوتبال فریس اهواز مقام قهرمانی لیگ زیر 15 سال خوزستان در فصل ورزشی 99-98 را به خود اختصاص داد.

تیم فریس اهواز که از بازیکنان با استعداد فوتبال خوزستان بهره می برد مجوز حضور در فصل آینده لیگ مناطق کشور را به دست آورد.

تیم فوتبال آریان اهواز مقام دوم و ایرانمهر خرمشهر مقام سوم این فصل را کسب کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1236

به "خبرنگاران مسابقات مجازی تکواندو در اهواز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات مجازی تکواندو در اهواز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید