خبرنگاران هشت مدرسه خیرساز در مراغه در حال احداث است

به گزارش مجله سلنا، مراغه - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به کمبود فضای آموزشی در بعضی نقاط این شهرستان، گفت: هم اکنون هشت مدرسه خیرساز در شهرستان در حال احداث است.

خبرنگاران هشت مدرسه خیرساز در مراغه در حال احداث است

رضا آسیابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این مدارس در مناطق مختلف شهری و روستایی با مشارکت خیران شهرستان در حال احداث بوده که با بهره برداری از آنها بخشی از مسائل کمبود فضای آموزشی این شهرستان مرتفع می گردد.

وی ادامه داد: از مجموع این مدارس، عملیات اجرایی سه مدرسه به دلیل اتمام تعهدات خیران متوقف شده و پنج مدرسه نیز در حال اجرا عملیات اجرایی است.

وی افزود: این مدارس توسط خیران مدرسه ساز مرحوم دکتر بهلولی، هندی زاده، وحدانی، امیر ارفعی، ناظمی، احمد خلیلی، حبیب مجیدی و شهرداری مراغه احداث می گردد.

آسیابی گفت: مدرسه 12 کلاسه دکتر بهلولی با 1700 متر مربع زیربنا و مدرسه 6 کلاسه اکبر هندی زاده با 1400 متر مربع در مناطق شهری مراغه در حال احداث هستند.

وی افزود: مدرسه 2 کلاسه امیر یوسف وحدانی در روستای گلی کند و سه کلاسه امیر ارفعی در روستای احمد آباد نیز در حال حاضر به دلیل اتمام تعهدات خیران متوقف شده که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس تکمیل می شوند.

وی ادامه داد: مدارس سه کلاسه خیرساز ناظمی در روستای علی آباد و احمد خلیلی در روستای شلیلوند و نیز مدارس 2 کلاسه حبیب مجیدی در روستای قره ناز و شهرداری مراغه در روستای قویون قشلاق نیز به زودی عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این مدارس، 32 کلاس درس به تعداد کلاس های درس مدارس این شهرستان افزوده خواهد شد.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1513

به "خبرنگاران هشت مدرسه خیرساز در مراغه در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت مدرسه خیرساز در مراغه در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید