خبرنگاران کلنگ ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد

به گزارش مجله سلنا، مشهد- خبرنگاران- عملیات اجرایی ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد روز یکشنبه مصادف با شروع دهه فجر با حضور جمعی از اعضای هیات رییسه و استادان این دانشگاه شروع شد.

خبرنگاران کلنگ ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرنگاران گفت: با احداث ساختمان آموزش تمامی قسمت های مربوط به آموزش در این دانشگاه که به صورت پراکنده هستند در این مکان متمرکز خواهند شد.

دکتر رضا پیش قدم اضافه نمود: ایجاد این ساختمان در ارائه بهتر خدمات آموزشی برای دانشجویان و استادان دانشگاه موثر خواهد بود.

وی هزینه ساخت این مجتمع را 180 میلیارد ریال ذکر کرد و ادامه داد: زیربنای آن حدود 2 هزار مترمربع و در 33 قسمت در یک طبقه خواهد بود که امیدواریم طی 6 ماه به بهره برداری برسد.

دانشگاه فردوسی مشهد که سال 1328 تأسیس شد سومین دانشگاه باسابقه ایران پس از دانشگاههای تهران و تبریز است. هم اینک در دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم، مهندسی، کشاورزی، علوم ریاضی، علوم اداری و مالی، دامپزشکی، علوم تربیتی و روانشناسی، منابع طبیعی، علوم ورزشی، معماری و شهرسازی، حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه 25 هزار دانشجو تحصیل می نمایند که 2 هزار و 500 نفر آنها در مقطع دکتری، 6 هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

هزار و 750 دانشجوی خارجی نیز از دیگر کشورهای دنیا در دانشگاه فردوسی تحصیل می نمایند و این دانشگاه از نظر تعداد دانشجویان خارجی رتبه نخست را در میان دانشگاههای ایران دارد.

مجموعه دانشگاه فردوسی مشهد شامل 13 دانشکده، هفت پژوهشکده، 13 خوابگاه، کتابخانه مرکزی، ساختمانهای اداری، تاسیسات و محوطه های ورزشی و فضای سبز در گستره 300 هکتاری در جنوب غربی کلانشهر مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1596

به "خبرنگاران کلنگ ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلنگ ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید