خبر های خوب فاطمی امین در حوزه لوازم خانگی، کیفیت خودرو حل می گردد

به گزارش مجله سلنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه خبر های خوبی در حوزه لوازم خانگی در راه است، گفت: طی برنامه زمان بندی شده، مشکل کیفیت خودرو در دو مرحله حل می گردد.

خبر های خوب فاطمی امین در حوزه لوازم خانگی، کیفیت خودرو حل می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید رضا فاطمی امین امروز در حاشیه نشست با رئیس صدا و سیما در رابطه با قیمت گذاری لوازم خانگی گفت: در دو سال گذشته افزایش قیمت قابل توجهی در خصوص لوازم خانگی داشته ایم، اما در چند ماه گذشته این موضوع کاملا مدیریت شده و افزایش قیمت یکی دو شرکت نیز به سرعت برگشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه لوازم خانگی صنعت رو به رشدی است، اضافه کرد: فراوری لوازم خانگی از 8 میلیون دستگاه در سال به 16 میلیون دستگاه رسیده و به لحاظ کیفیت و تنوع نیز رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: در خصوص قیمت لوازم خانگی نیز کوشش می گردد تا قیمت این کالا ها مدیریت گردد و خبر های خوبی در روز های آینده منتشر می گردد.

فاطمی امین گفت: در رابطه با جهیزیه 8 شرکت فراوریی اعلام آمادگی نموده اند که فراوریات خود را با تخفیف های بسیار مناسب عرضه نمایند.

وی در خصوص خودرو نیز بیان داشت: در این زمینه نیز وزارت صمت پروژه و برنامه دارد. صنعت خودرو بسیار پرچالش است، اما نباید چالش های فعلی ما را به آن مرحله برساند که ظرفیت ها را در این حوزه نادیده بگیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 9 پروژه در صنعت خودرو تعریف شده است که از جمله آن بحث خدمات پس از فروش و ساختار صنعت خودرو است که در یک برنامه با زمان بندی دو ساله و به تدریج نتایج آن تعیین می گردد، ضمن اینکه کیفیت هم جزء اولویت های ما است.

فاطمی امین گفت: در دو مقطع کوتاه مدت باید با نظارت بیشتر بر خودرو و بعلاوه اصلاحات اساسی در خودرو به صورت اساسی مساله کیفیت خودرو را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2158

به "خبر های خوب فاطمی امین در حوزه لوازم خانگی، کیفیت خودرو حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر های خوب فاطمی امین در حوزه لوازم خانگی، کیفیت خودرو حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید