خلیل زاده: پولم را بدهند 5 سال دیگر هم در پرسپولیس می مانم

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده درباره مسائل اقتصادی باشگاه ها و عدم پرداخت کامل قرارداد بازیکنان به رادیو تهران، گفت: باشگاهی که با بازیکن قرارداد می بندد تعهد دارد و باید تا روز آخر پولش را بدهد ولی در ایران فقط یکی دو باشگاه این کار را می نمایند. سایر تیم ها، بازیکنان را مقابل طرفدار قرار می دهند که بازیکن نمی تواند شکایت کند. بازیکن خارجی می رود شکایت می نماید و سه چهار برابر بازیکن ایرانی پولش را با سود می گیرد.

خلیل زاده: پولم را بدهند 5 سال دیگر هم در پرسپولیس می مانم

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم تا به امروز 40 درصد قرارداد سال جاری را گرفته اند، یادآور شد: خیلی از بازیکنان ما طلب دارند. این مشکل باید حل گردد چون همه ادعا می کنیم بزرگترین باشگاه آسیا هستیم و بازیکن نباید دغدغه اقتصادی داشته باشد. بازیکنی که دغدغه داشته باشد تمرکز ندارد. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می نمایند و می فرایند، به خاطر مسائل اقتصادی است.

خلیل زاده در مورد اقدام باشگاه ها در جذب خارجی ها در شرایطی که بازیکنان داخلی طلب دارند، توضیح داد: مسلماً با جذب بازیکنان خارجی احساس بدی به ما دست می دهد. بازیکن تاپ خارجی که به ایران نمی آید. اینجا زد و بندهایی وجود دارد و باید بخوربخور -در انتقال بازیکن خارجی- انجام گردد. نمی توانند در قرارداد بازیکن داخلی دستکاری نمایند برای همین بازیکن خارجی می آورند. امیدوارم از طرف بازرسان این موضوع آنالیز گردد. تمام بلایی که سر استقلال و پرسپولیس آمده از همین مسائل است.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه از سایر تیم ها پیشنهاد دارد، تاکید نمود: نگفتم مثل برخی بازیکنان 10 میلیارد تومان به من پول بدهید. قراردادم با پرسپولیس زیر 2 میلیارد است. اگر همین پولم را سر وقت بدهند، نمی خواهم قراردادم بیشتر هم بگردد. فقط پولم را بدهید. مثل خارجی ها که شکایت می نمایند و سودش را می گیرند ما سودش را نمی گیریم. همینجا می مانیم و تکان هم نمی خوریم.

خلیل زاده ادامه داد: من زن و زندگی دارم و باید پول داشته باشم. شاید مصدوم شوم و فوتبالم تمام گردد. آن زمان چه کسی به من نگاه می نماید؟ با این شرایط چه کسی می ماند؟ همه بازیکنان زن و بچه دارند. فوتبال یک کار ثابت نیست. می خواهیم نهایتاً سه، چهار یا پنج سال دیگر بازی کنیم. این طور هم پول بگیریم فایده ندارد. اگر پولم را بدهند 5 سال دیگر هم قراردادم را تمدید می کنم.

وی گفت: سال جاری، سال سوم است که پیشنهاد دارم. سال گذشته بهترین پیشنهادات را داشتم که نرفتم. دنبال بازارگرمی نیستم. بازیکنان پرسپولیس همه پیشنهاد دارند چون قهرمان هستند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر صحبت با سرپرست باشگاه هم گفت: به خاطر مسائل اقتصادی و شکایت هایی که بوده، هنوز فرصت مذاکره و صحبت با آقای رسول پناه پیش نیامده است.

خلیل زاده همچنین درباره احتمال جدایی اش از پرسپولیس اظهار کرد: تا وقتی که مرا بخواهند می مانم. وقتی هم پولم را ندهند یعنی مرا نمی خواهند و بازیکن مجبور می گردد برود. اگر تسویه حساب نمایند در پرسپولیس می مانم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 893

به "خلیل زاده: پولم را بدهند 5 سال دیگر هم در پرسپولیس می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: پولم را بدهند 5 سال دیگر هم در پرسپولیس می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید