دوازدهمین کنفرانس بین المللی اتوماسیون برق در بهشهر برگزار می گردد

به گزارش مجله سلنا، نبی اله رمضانی دبیر علمی همایش بین المللی حفاظت و اتوماسیون برق در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر، 26 و 27 دی ماه میزبان دوازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت است.

دوازدهمین کنفرانس بین المللی اتوماسیون برق در بهشهر برگزار می گردد

وی اضافه کرد: دوازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت 25 تا 27 دی ماه جاری با حضور مسوولان کشوری و استانی و سخنرانی چهره های برتر دانشگاهی داخل و خارج از کشور، دی ماه سال جاری در دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر برگزار می گردد.

وی بیان داشت: این کنفرانس بین المللی از معتبرترین گردهمایی های اندیشمندان و اساتید حوزه حافظت و اتوماسیون سیستم قدرت به شمار می رود که در آن دستاوردهای تحقیقاتی و موفقیت های صنعتی این حوزه معرفی خواهد شد.

دبیر این همایش اضافه کرد: برگزاری همایش، کارگاه های آموزشی و برپایی نمایشگاه به منظور معرفی توان فنی- تخصصی و فراوری سازمان و شرکت های داخلی از جمله برنامه های این همایش بین المللی است.

رمضانی گفت: در این کنفرانس دو روزه، علی نبوی نیاکی از دانشگاه تورنتو کانادا و همچنین همایون حائری مدیرعامل مدیریت برق و از مدیران ارشد صنعت برق کشور سخنرانان این کنفرانس هستند.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی اجرا شده، 5 عنوان کارگاه آموزشی توسط مجرب ترین متخصصان و مدیران شرکت های صنعتی و همچنین متخصصان شرکت زیمنس آلمان برگزار می گردد.

رمضانی گفت: با توجه به اینکه این همایش از ادغام کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم های قدرت و کنگره بین المللی اتوماسیون صنعت برق است؛ برگزاری کارگاه های آموزشی بحث و گفتگو تخصصی در زمینه چالش های اتوماسیون، توسط مدیران و خبرگان صنعت اتوماسیون سیستم قدرت از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

دبیر این همایش اضافه کرد: برای برپایی نمایشگاه جانبی این همایش هم 10 غرفه در نظر گرفته شده است تا شرکت ها و مؤسسات در این نمایشگاه ها، توان فنی- تخصصی و فراوری سازمان و شرکت های داخلی را به معرض نمایش قرار دهند.

وی گفت: 80 مقاله به این همایش ارائه شد که 24 مقاله به صورت شفاهی و 8 مقاله به صورت مقاله و در قالب پوستر ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 471

به "دوازدهمین کنفرانس بین المللی اتوماسیون برق در بهشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین کنفرانس بین المللی اتوماسیون برق در بهشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید