دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با تیم جوانان

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال درباره شرایط تیم فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: باتوجه به نتایج خوبی که تیم زیر 20 سال در مسابقات مقدماتی آسیایی در ازبکستان گرفت، اردوهای مستمر این تیم آغاز شد. دو بازی محبت آمیز برابر روسیه و همچنین یک سفر بسیار خوب به چین تایپه در برنامه های این تیم به اجرا گذاشته شد. در چین تایپه سه بازی تدارکاتی برای ملی پوشان جوان برگزار گشت. در واقع پس از این روند، عیار و شاکله اصلی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال تعیین شد.

دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با تیم جوانان

وی ادامه داد: همچنین با تصمیم گیری بسیار خوب کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی محمد هاشم زاده هم به تیم اضافه شد که به نظرم توان کادرفنی با حضور وی دو چندان شد. هاشم زاده در کنار تیم ملی بزرگسالان مهره ارزشمندی است و همگی اعتقاد داریم که وی کمک زیادی به تیم زیر 20 سال خواهد کرد.

رئیس کمیته فوتسال اضافه کرد: پس از بررسی انجام شده، برنامه ریزی را بر این اساس انجام دادیم که تا پیش از اعزام تیم به تبریز، بازیکنان هر هفته از شنبه تا چهارشنبه در اردو و به طور کامل در اختیار مربیان تیم ملی باشند. ضمن اینکه در هر اردو یک بازی درون اردویی برگزار شود. همچنین روز گذشته با ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) صحبت کردم و باتوجه به دید حرفه ای و همکاری شایسته وی قرار شد تا 19 خرداد یک بازی محبت آمیز بین تیم های ملی زیر 20 سال و بزرگسالان برگزار شود.

پرهیزکار در خصوص مراسم بدرقه تیم زیر 20 سال شرح داد: در تاریخ 20 خرداد مراسم بدرقه تیم زیر 20 سال برگزار می شود. با مساعدت سازمان تیم های ملی و کمیته فرهنگی، اعضای تیم در 21 خرداد به مشهد مقدس اعزام می شوند که این سفر زیارتی شامل یک جلسه تمرینی هم خواهد بود. ضمن اینکه تیم از مشهد به طور مستقیم راهی تبریز خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به امتیاز میزبانی مسابقات گفت: میزبان مسابقات قهرمانی آسیا هستیم که یک نقطه قوت است. ضمن اینکه سعی کردیم تمام شرایط مورد نظر کادرفنی را مهیا کنیم. شاهد همدلی بسیار خوبی برای موفقیت این تیم هستیم و شاهد این هستیم که تمام مسئولان فدراسیون و اعضای کمیته فنی و توسعه در تمام تمرینات و بازی های محبت آمیز در کنار کادرفنی و بازیکنان این تیم حاضر می شوند، چراکه موفقیت این تیم برای همه ما مهم است. بر اساس صحبتی که با کادرفنی داشتم مسائل کوچک عمدتاً فردی در تیم وجود دارد که کادرفنی در کنار حمایت همه جانبه ما، در صدد رفع مسائل تا پیش از حضور در مسابقات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 171

به "دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با تیم جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با تیم جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید