رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نسبت به وعده های خود درباره کمربند جنوبی جوابگو باشد

به گزارش مجله سلنا، قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد از رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خواست درخصوص وعده های خود درباره کمربند جنوبی مشهد جوابگو باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نسبت به وعده های خود درباره کمربند جنوبی جوابگو باشد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دبیر قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد در نامه ای به غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از وی خواستند نسبت به وعده های خود در جلسه با دانشجویان مبنی بر اینکه اجازه نمی دهد پروژه کمربند جنوبی مشهد ادامه یابد، شرح دهد.

در این نامه آمده است:

با توجه به جلسه قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد با حضرتعالی پیرامون پروژه کمربندجنوبی و نیز تاکید چند باره شما مبنی بر زیر بار نرفتن ترافیکی کمربند جنوبی و لزوم تغییر کاربری دائمی آن به فضای سبز و تفرجگاهی در جلسه مذکور، همچنین در جلسه روز دوشنبه مورخ 1399/04/16 شورای شهر مشهد، درباره اصلاح طرح تفصیلی جنوب غرب برگزار گشت، طبق بند های اصلاح طرح تفصیلی، به صراحت در بند های 7و 8 آن بر وجود کمربند و ترافیکی بودن آن منطقه تاکید شده است، که به پیوست تقدیم می گردد.

با توجه به صحبت های مطرح شده، اولاً این مصوبه ها با منطقه در حال ساخت شهرداری تحت عنوان کوه پارک تناقضی ندارد، ثانیاً این بند ها کاملا متناقض با مصوبه شورای حقوق بیت المال در تاریخ 96/12/15 و سخنان شما در جلسه دانشگاه است.

ِلذا جناب آقای صادقی از شما می خواهیم در راستای استیفای حقوق عامه، هرچه سریع تر به این مسئله ورود نموده، اقدامات لازم را انجام دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1059

به "رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نسبت به وعده های خود درباره کمربند جنوبی جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نسبت به وعده های خود درباره کمربند جنوبی جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید