رقابت 91ورزشکار درمسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله سلنا، مسابقات تیراندازی با کمان استان آذربایجان شرقی با حضور 91 ورزشکار از شهر های مختلف در سالن چندمنظوره مجتمع ورزشی ولایت بناب برگزار گردید.

رقابت 91ورزشکار درمسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از تبریز ،کاظم قبادی رئیس هیأت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی شامگاه سه شنبه با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان در بناب گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان بناب برگزار گردید.

او اضافه کرد: این مسابقات به صورت آزاد در سه رشته ریکرو، کامپوند و کمان سنتی با شرکت 91 کماندار از شهرستان های مختلف استان در بخش 18 متر داخل سالن برگزار گردید.

او اعلام نمود: این مسابقات در سالن چند منظوره مجتمع ورزشی ولایت بناب برگزار گردید که نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در المپیاد استعداد های برتر تیراندازی با کمان کشور که بهمن ماه در استان یزد برگزار می گردد، اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی با اشاره به نتایج این مسابقات توضیح داد: در بخش ریکرو آقایان امین منصوری، نیما نادری و سینا رزم خواه مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. بعلاوه در بخش ریکرو بانوان گیلدا گیلزار، نرگس صالح نورانی و نازنین عبدی زاده مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قبادی اظهار کرد: در بخش کامپوند آقایان بهنیا راد رضوان، محمدرضا، ولی نژاد و مسعود ناظمیه حائز مقام اول تا سوم شدند و در کامپوند بانوان نیز بیتا عاشق زاده، هاله ایزدخواه و مهیا بلالی مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

به گفته او در بخش کمان سنتی آقایان قادر آقازاده، خلیل رحیمی و حسین رضایی به مقام اول تا سوم رسیدند.

اودر ادامه نفرات اول تا سوم بخش کمان سنتی بانوان این دوره از مسابقات را به ترتیب زهرا ملکی، پریناز اسکندری و زهرا فتحی زاده معرفی کرد.

لازم به ذکر است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و مجتمع بزرگ ورزشی ولایت این شهرستان همیشه میزبان رقابت های مختلف ورزشی در سطح استان، منطقه و کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1993

به "رقابت 91ورزشکار درمسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 91ورزشکار درمسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید