مسئولان برای احیای کشتی گلستان کوشش نمایند

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران/گلستان گزارشگر پیشکسوت کشتی با اشاره به استعداد سرشار گلستان در ورزش کشتی، گفت: اگر مدیران کل استان به ورزش کشتی نگاه ویژه ای داشته باشند بدون شک شاهد کسب مدال های خوش رنگ از این خطه خواهیم بود.

مسئولان برای احیای کشتی گلستان کوشش نمایند

هادی عامل در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: موجب خرسندی ما است که به بهانه برگزاری رقابت های قهرمانی کشور کشتی آزاد بزرگسالان مهمان مردم مهمان نواز گلستان شدیم.

گزارشگر پیشکسوت کشتی با اشاره به استعداد سرشار گلستانی ها در حوزه ورزش به ویژه کشتی، اضافه کرد: کشتی استان گلستان در گذشته مردانی مانند رمضان خدر، رضا سوخته سرایی، اویس ملاح را داشت که مدال های دنیای را کسب کردند و یا حسن طهماسبی که قهرمان آسیا بود و بسیاری دیگر از قهرمانان که در سطح جوانان و نوجوانان و در سطح دنیا مدال گرفتند.

وی توضیح داد: خوشبختانه در ورزش کشتی در استان گلستان استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد و اگر توجه بیشتری به این حوزه گردد این استعدادها بالفعل خواهد شد.

عامل تاکید نمود: خوشبختانه رئیس هیئت کشتی گلستان کوشش زیادی دارند اما در مجموع اگر مدیران کل استان به ورزش کشتی نگاه ویژه ای داشته باشند بدون شک جوانان خطه گلستان می توانند مدال های زیاد و خوش رنگی را برای ایران عزیز به ارمغان بیاورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2134

به "مسئولان برای احیای کشتی گلستان کوشش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان برای احیای کشتی گلستان کوشش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید