روسیه احتمالا پروازهای بین المللی خود را تابستان از سر می گیرد

به گزارش مجله سلنا، به خوبی می دانیم که مردم از طولانی شدن مدت قرنطینه خسته شده اند و به دنبال فرصتی برای سفر هستند و ما هم موظف هستیم شرایط را برای این هدف فراهم کنیم.

روسیه احتمالا پروازهای بین المللی خود را تابستان از سر می گیرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزیر حمل و نقل روسیه ابراز امیدواری کرد: پروازهای بین المللی روسیه که به دلیل شیوع گسترده کرونا بیش از یک ماه پیش متوقف شده است احتمالا تابستان از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ریانووستی روسیه، یوگنئی دیتریخ با بیان این مطلب اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم خطوط پروازهای بین المللی را باز کنیم البته موضوع به شرایط کشورهای مقصد و همچنین دستور مقامات بهداشتی و ستاد مقابله با کرونا بستگی دارد.

وی اضافه نمود: به خوبی می دانیم که مردم از طولانی شدن مدت قرنطینه خسته شده اند و به دنبال فرصتی برای سفر هستند و ما هم موظف هستیم شرایط را برای این هدف فراهم کنیم.

دیتریخ اضافه نمود: برهمین اساس ابتدا خطوط داخلی و درون مرزی ماه آینده میلادی باز خواهد شد و در صورتی که شرایط مهیا گردد در فصل تابستان پروازهای بین المللی را از سر می گیریم.

روسیه از اوایل فروردین ماه سال جاری تمامی پروازی های منظم و چارتری خود را متوقف نموده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه روزانه با اضافه شدن بیش از 9 هزار نفر به آمار اکنون به نزدیک 300 هزار نفر رسیده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 948

به "روسیه احتمالا پروازهای بین المللی خود را تابستان از سر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه احتمالا پروازهای بین المللی خود را تابستان از سر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید