ساخت و تجهیز 200 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی

به گزارش مجله سلنا، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 200 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در دست ساخت و تجهیزاست.

ساخت و تجهیز 200 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی

حسن حاتمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از ارومیه،گفت: 200 واحد فراوریی در شهرک های صنعتی استان در دست ساخت و تجهیزاست، این واحد ها در زمینه فراوری مواد شیمیایی، کانی های فلزی، غذایی، سلولوزی و خدمات هستند که با بهره برداری از آن ها برای بیش از 3 هزار و 300 نفر زمینه اشتغال در شهرک های صنعتی استان فراهم می گردد.

حاتمی بابیان اینکه مجری 50 درصد این طرح ها جوانان خلاق هستند اضافه کرد: مجموع سرمایه گذاری در این واحد ها بییش از 10 هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تکمیل زیر ساخت های شهرک های صنعتی را در رونق فراوری بسیار موثر دانست و از کسب رتبه دوم تامین منابع برای تکمیل زیر ساخت های این شهرک ها اطلاع داد و توضیح داد: سال جاری برای تکمیل زیر ساخت شهرک های صنعتی استان بیش از 750 میلیارد ریال اعتبار هزینه میگردد.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان در زمینه شهرک سازی در رتبه ششم و توسعه صنایع کوچک در رتبه هفتم کشور جای گرفته است.

حسنلو مدیر شهرک صنعتی خوی هم از فعالیت یک شهرک و یک ناحیه صنعتی برای استقرار واحد های فراوریی اطلاع داد و گفت: در این شهرک و ناحیه صنعتی بیش از 200 واحد فراوریی مستقر شده اند که 50 واحد بعلت مسائل متعدد راکد هستند وتلاش میگردد تا سرانجام سال جاری این واحد ها با برطرف موانع به چرخه فراوری بازگردند.

وی اضافه کرد: در شهرک و نواحی صنعتی خوی حمایت از فراوری کنندگان جوان و مبتکر و خلاق در دستور کار قرار گرفته است در آذربایجان غربی 34 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1988

به "ساخت و تجهیز 200 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و تجهیز 200 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید