سازمان میراث فرهنگی جزو دستگاه های برتر در استفاده از توان مدیریتی بانوان است

به گزارش مجله سلنا، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی گفت: این سازمان جزو دستگاه های برتر در استفاده از ظرفیت و توان مدیریتی بانوان است.

سازمان میراث فرهنگی جزو دستگاه های برتر در استفاده از توان مدیریتی بانوان است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمد خیاطیان، ظهر امروز یکشنبه 22 اردیبهشت 98، در نشست با نمایندگان بانوان شاغل در سازمان میراث فرهنگی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های بانوان در حوزه های مدیریتی گفت: به توانمندی و پاکدستی و خستگی ناپذیری بانوان اعتقاد داریم و از این رو به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت و توان مدیریتی بانوان در سازمان میراث فرهنگی هستیم.

او اضافه کرد: در حال حاضر 35 درصد شاغلان سازمان میراث فرهنگی را بانوان تشکیل می دهند و 19.4 درصد مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح ستاد مرکزی و استان ها، خانم هستند.

خیاطیان ادامه داد: به دنبال افزایش سهم بانوان در پست های مدیریتی سازمان میراث فرهنگی هستیم، برنامه ریزی های ما این است که این ظرفیت از 19.4 درصد به 30 درصد افزایش یابد.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی خاطر نشان کرد: در سطح کارشناسی نیز بانوان دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستند و در حوزه های مختلف شاهد حضور مؤثر و کارآیی خانم ها هستیم.

فریبا رحمان پور مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور بانوان و خانواده نیز در این نشست گزارشی از مهمترین فعالیت های مرتبط با بانوان ارائه کرد و به تشریح برنامه های در دست اقدام برای آن ها در سازمان پرداخت.

او از بانوان به عنوان افرادی تلاشگر با حس مسئولانه نام برد که حضور آن ها در سطح کارشناسی و مدیریتی نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است.

رحمان پور سپس به مهمترین موضوعات مرتبط با بانوان شاغل در سازمان میراث فرهنگی پرداخت و از معاون توسعه مدیریت سازمان خواست تا در این خصوص برنامه ریزی هایی صورت گیرد.

در این نشست همچنین نمایندگان بانوان شاغل در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حضور معاون توسعه مدیریت و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور بانوان و خانواده به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 163

به "سازمان میراث فرهنگی جزو دستگاه های برتر در استفاده از توان مدیریتی بانوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان میراث فرهنگی جزو دستگاه های برتر در استفاده از توان مدیریتی بانوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید