سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی دنیا رونمایی شد

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این دستگاه برای نیروی کار نسل تازه که در خانه و محل کار فعالیت می نمایند، ابداع شده و وزن آن فقط 1.17 کیلوگرم و قطر آن 12.95میلی متر است.

سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی دنیا رونمایی شد

دستگاه قابل حمل مذکور دارای نمایشگر او ال ای دی با کیفیت وضوح 4K است. لبه های نازک آن نیز سبب شده نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصد باشد. در کنار این موارد لپ تاپ ایسر از 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می نماید و درخشندگی آن نیز 500nit است. بعلاوه باید اشاره نمود دستگاه مذکور دارای گواهینامهVESA DisplayHDR و TÜV Rheinland برای محافظت از چشم است.

یک وب کم 1080 پیکسلی برای جلسات آنلاین در دستگاه نصب شده که می تواند کیفیت تصویر در شرایط نور کم را بهبود دهد. بعلاوه ایسر از هوش مصنوعی برای از بین بردن سروصدا در پس زمینه چت های صوتی استفاده می نماید.

شاسی های دستگاه از آلیاژ مقاوم منیزیم -آلومینیوم ساختار شده و پردازشگر آن نیز Ryzen7 6800U ساخت AMD با 8 هسته +Zen3 است. علاوه برآن در دستگاه 16 گیگابایت RAM و یک ترابایت حافظه داخلی به کاررفته بنابراین دستگاه در کنار سبک بودن از قدرت زیادی نیز برخوردار است.

این دستگاه سوییفت اج نام گرفته و ایسر ادعا می نماید یکی از ایمن ترین لپ تاپ های مجهز به ویندوز 11 در بازار است کهبا تراشه امنیتی Plutonمایکروسافت یکپارچه شده و به ایمن نگه داشتن دارایی های حساس در مقابل حملات سایبری یاری می نماید. بعلاوه این تراشه قادر به ذخیره هویت بیومتریک کاربر در سطح سخت افزاری است.

طبق اطلاعات موجود عمر هربار شارژ باتری دستگاه 10.5 ساعت است. لپ تاپسوییفت اج از ماه جاری با قیمت پایه 1499 دلار برای فروش عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2280

به "سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی دنیا رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی دنیا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید