سرمربی تیم ملی امید به زودی معرفی می گردد

به گزارش مجله سلنا، تیم ملی امید تابستان سال آینده در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی حضور پیدا می نماید اما هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده است.

سرمربی تیم ملی امید به زودی معرفی می گردد

به گزارش خبرنگاران، بعد از ناکامی تیم ملی امید در صعود به رقابت های قهرمانی آسیا و غیبت در مرحله نهایی این مسابقات که تا چند روز دیگر شروع می گردد، امیرحسین پیروانی از راهنمایی این تیم کنار رفت و از چند ماه پیش تا به امروز تیم ملی امید سرمربی نداشته است.

با تمدید نشدن قرارداد پیروانی، تیم ملی امید هیچ اردویی را در مدت زمان اخیر نداشت و بازیکنان مستعد این تیم در کنار هم بازی نکردند.

بازیکنان تیم ملی امید را نفرات پیشین تیم ملی جوانان تشکیل می دهند که سال گذشته سوم آسیا شدند و بعد از 16 سال به جام جهانی رفتند.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال که تا به امروز تصمیمی درباره سرمربی بعدی این تیم نگرفته در حال آنالیز گزینه های مختلف است تا این تیم در مدت زمان کوتاه باقی مانده آماده بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی گردد. به همین دلیل ظرف این ماه یا ماه آینده سرمربی بعدی تیم ملی امید انتخاب می گردد تا در تعطیلات نوروز بازیکنان این تیم کنار هم تمرین نمایند و تابستان راهی بازی های آسیایی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 713

به "سرمربی تیم ملی امید به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی امید به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید