سه هزار متقاضی طرح ملی اشتغال خانگی استان سمنان استعدادسنجی شدند

به گزارش مجله سلنا، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: سه هزار نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی استان سمنان ارزیابی و استعدادسنجی شدند.

سه هزار متقاضی طرح ملی اشتغال خانگی استان سمنان استعدادسنجی شدند

به گزارش خبرنگاران از سمنان، حسن رهایی رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: سه هزار و 158 نفر متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان ثبت نام کرده اند که در گام دوم این طرح با هدف توانمندسازی متقاضیان، تا به امروز سه هزار و 106 نفر ارزیابی اولیه شغلی شدند.

او اضافه نمود: اکنون متقاضیان بر اساس مستقل و پیشران، ارزیابی و استعدادسنجی می شوند که تا کنون استعدادسنجی 2 هزار و 975 نفر و هدایت شغلی یکهزار و 109 نفر انجام شد.

رهایی ادامه داد: ارزیابی و استعدادسنجی با طرح 60سوال در سامانه inhb.ir انجام می شود و مشاوره های تلفنی و حضوری با کارشناسان متخصص صورت می گیرد.

او اضافه نمود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است و بالغ بر یکهزار و 300 نفر در این طرح تحت پوشش قرار می گیرند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان شرح داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله شامل شناسایی ظرفیت های اشتغال خانگی، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است. /

حسن رهایی روز دوشنبه به رسانه ها اظهار داشت: 3 هزار و 158 نفر متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان ثبت نام کرده اند که فاز دوم این طرح با هدف توانمندسازی متقاضیان، تا به امروز 3 هزار و 106 نفر ارزیابی اولیه شغلی شده اند.

او اضافه نمود: اکنون متقاضیان براساس مستقل و پیشران، ارزیابی و استعدادسنجی می شوند که تا کنون استعدادسنجی 2 هزار و 975 نفر و هدایت شغلی یکهزار و 109 نفر صورت گرفته است.

رهایی ادامه داد: ارزیابی و استعداد سنجی با طرح 60سوال در سامانه inhb.ir انجام می شود و مشاوره های تلفنی و حضوری با کارشناسان متخصص صورت می گیرد.

او اضافه نمود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است و بالغ بر یک هزار و 300 نفر در این طرح تحت پوشش قرار می گیرند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان شرح داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله شامل شناسایی ظرفیت های اشتغال خانگی، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2059

به "سه هزار متقاضی طرح ملی اشتغال خانگی استان سمنان استعدادسنجی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه هزار متقاضی طرح ملی اشتغال خانگی استان سمنان استعدادسنجی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید