سه گانه کوتاه آینده ساز به انتها رسید

به گزارش مجله سلنا، سه گانه کوتاه آینده ساز به کارگردانی آروند دشت آرای به پایان رسید.

سه گانه کوتاه آینده ساز به انتها رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری اپیزود سوم و مستقل فیلم آینده ساز به کارگردانی آروند دشت آرای و تهیه کنندگی امیرکیوان صالحی، هفته گذشته به اتمام رسید و به این ترتیب فیلم آیندهساز با سه اپیزود مستقل آماده نمایش می شود.

آینده ساز 1، یک فیلم کوتاه سی دقیقه ای، انتقادی اجتماعی در مورد طبقه متوسط تهران بود که در سال 93 ساخته شد. آینده ساز 2، فیلمی در مورد 2 دختر خارجی که در تهران گم می شوند، بود که در سال 94 ساخته شد و اینک سومین قسمت با داستانی مستقل درباره یک لابی من، به این مجموعه اضافه شده است.

این اپیزود درباره صابر یکی از لابی من های آینده ساز است که با حال روحی نامساعدش بناست بازنشسته شود. این اتفاق زندگی او را تحت الشعاع قرار داده و او دست به کارهایی می زند که با شخصیت سابقش در تضاد است.

از بازیگران اصلی آینده ساز 3 می توان به کاظم سیاحی، آزاده صمدی، امیراحمد قزوینی اشاره کرد.

همچنین عوامل تهیه و ساخت اپیزود سوم آینده ساز عبارتند از نویسنده: طلا معتضدی، مشاور کارگردان: مارین ون هولک، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینی، مدیر تصویربرداری: علیرضا برازنده، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: سعید زند، طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح لباس: شایلان عشایری، منشی صحنه: شهره فهیمی، عکاس: نوشین جعفری، کیارش مسیبی، مجری طرح: آزاده میرزایی، مدیر تولید: هادی حیدری، جانشین تولید: ساناز باقری.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1253

به "سه گانه کوتاه آینده ساز به انتها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه گانه کوتاه آینده ساز به انتها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید