پخش بچه مهندس 3 حتی بعد از رمضان، بی تغییر در داستان اما با قسمت های بیشتر

به گزارش مجله سلنا، بچه مهندس 3 به عنوان سریال ماه رمضان شبکه دو سیما با تدارک قسمت هایی تازه و رسیدن به 40 قسمت به پخش خود بعد از ماه مبارک نیز ادامه خواهد داد.

پخش بچه مهندس 3 حتی بعد از رمضان، بی تغییر در داستان اما با قسمت های بیشتر

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال ماه رمضان شبکه دو سیما بدون تغییر در فرایند داستان کارکتر اصلی خود، همچنان در مرحله فنی است تا به موقع از آنتن رمضانی سیما به پخش برسد.

بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری اواسط تیرماه 97 و در سازمان آب کلید خورد و در حالی که قرار بود بعد از 6 ماه تصویربرداری آن انتها یابد، بالاخره با دو ماه تأخیر در روزهای آخر اسفندماه 99 ضبط آن به انتها رسید. هرچند که بعضی بخش ها نیز به دلیل شیوع کرونا از سوی گروه حذف شد.

فصل سوم این سریال فعلا در مرحله صداگذاری و جلوه های ویژه است تا از ابتدای ماه مبارک رمضان و احتمالا 6 اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه دو برود.

این سریال برخلاف اعلام قبل مبنی بر ساخت در 35 قسمت به نظر برای پخش در 40 قسمت تدارک دیده خواهد شد که فعلا نیمی از این سریال آماده است و گروه تدوین و انجام مراحل فنی دیگر قسمت ها را درحال انجام دارند.

بچه مهندس سریالی است که ماجرای آن به پرورشگاهی به نام خانه خورشید برمی گشت که در قصه آن ماجرای سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیتی به نام جوادی را مطرح می کرد.

فاز اول این سریال در ماه رمضان 97 و فاز دوم آن در زمستان 97 از شبکه دو سیما پخش شد.

در فصل یک این سریال لوکیشن اصلی پرورشگاه (خانه خورشید) بود که در بوستان ولایت قرار داشت و شهرک دفاع مقدس، خیابان های تهران در دهه 80 نیز از لوکیشن های این سریال در فصل دو بودند.

در عین اینکه فصل سوم سریال بچه مهندس به قلم حسن وارسته با قصه ای در حال و هوای دهه 90 نوشته شده است که به ماجرای دانشگاه رفتن و مخترع بودن کارکتر اصلی و نیز پیرامون قصه خانوادگی اش می پردازد.

در فصل سوم و در کنار روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، بازیگران دیگری همچون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به عنوان بازیگران جدید در بچه مهندس حضور دارند.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور داشتند.

بچه مهندس 3 در شب های ماه مبارک رمضان و روزهای بعد آن قرار است هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما برود.

4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 880

به "پخش بچه مهندس 3 حتی بعد از رمضان، بی تغییر در داستان اما با قسمت های بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش بچه مهندس 3 حتی بعد از رمضان، بی تغییر در داستان اما با قسمت های بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید