اجرای یک نمایش نو در عمارت سیمرغ و اعلام نمایش های راه یافته به جشنواره بنگلادش

به گزارش مجله سلنا، نمایش های دعوت شده به جشنواره مایم فست معرفی شدند و از یک نمایش تازه در عمارت سیمرغ روی صحنه رفته است.

اجرای یک نمایش نو در عمارت سیمرغ و اعلام نمایش های راه یافته به جشنواره بنگلادش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش ، غرب غم زده از نوشته های مارتین مک دونا که پیش از این هم نمایش مرد بالشی او به وسیله محمد یعقوبی و علی سرابی و نمایشنامه ملکه زیبایی لی نین او به کارگردانی همایون غنی زاده اجرا شده بود، در عمارت سیمرغ روی صحنه می رود و از سوی دیگر نمایش های راه یافته به جشنواره مایم فست بنگلادش هم معرفی شدند:

غرب غم زده، فاش شدن رازهای مگوی خانواده

نمایش غرب غم زده به نویسندگی مارتین مک دونا و کارگردانی امیرحسین علی پور از هشتم شهریور در عمارت سیمرغ روی صحنه می رود. نمایش غرب غم زده به نویسندگی مارتین مک دونا و کارگردانی امیرحسین علی پور از هشتم شهریور تا یکم مهر ماه ساعت 18 در عمارت سیمرغ روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: کُلمَن و وَلین 2 برادری هستند که پس از مرگ پدرشان، با هم زندگی می نمایند. آنها هیچ سازگاری با هم ندارند و مدام در حال بحث و درگیری هستند. درگیری های آنها گاهی خیلی جدی می گردد و به تهدید با چاقو و اسلحه هم می رسد. پدر وِلش کشیش جوانی است که در همان دهکده زندگی می نماید. او کوشش فراوانی می نماید تا این 2 برادر را به صلح و دوستی دعوت کند. اما با فاش شدن اسراری تکان دهنده درباره آنها و سایر اهالی دهکده، کشیش چاره ای نمی بیند جز این که تصمیمی جدی بگیرد، تصمیمی که عواقب چندان خوشایندی ندارد.

یوسف محوی، محمد امین فرج خواه، رکسانا جعفری، سها پورمهدی به ترتیب حروف الفبا بازیگران این اثر نمایشی هستند.

  • از تئاتر چه خبر؟ | فرهاد آئیش گالیله می گردد | لغو 2 اجرای اول نمایش پدر
  • روایت تکان دهنده زنان از جنگ | خیلی سخت است کسی یک کتاب را به فیلم و تئاتر تبدیل کند

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از رایکا رمضانی و عادل عزیز نژاد تهیه نمایندگان، عادل عزیزنژاد دراماتورژ، علی تاجیک نوروزی دستیار کارگردان، فرول ذوالفقاری طراح صحنه، هدیه مرادی طراح لباس، امیرحسین علیپور طراح نور، حمیدرضا سرابی طراح گریم، امین فرج خواه و صحرا ذوالفقاری طراح پوستر، بروشور و گرافیک، نگار امیری مدیر رسانه و تبلیغات، علیرضا نیاکان روابط عمومی، سعیده رضائیان، فهیمه علی بیگی عکاسان، سعید حیدری ساخت تیزر، مرتضی عبدالحسینی، حسین نعیمائی و امیر حسین علیپور ساخت دکور

حضور 2 نمایش ایرانی در جشنواره مایم فست بنگلادش

نمایش های ایرانی دعوت شده به جشنواره مایم فست بنگلادش اعلام شدند. آلبرت بیگجانی مدیر روابط بین الملل گروه هنری دیماک نام نمایش های ایرانی را که با هماهنگی این گروه به جشنواره مایم فست بنگلادش دعوت شده اند، اعلام نکرد.

به گزارش مهر ، این جشنواره برای چهارمین سال و از 21 تا 23 اکتبر 2022 برابر با 29 مهر تا اول آبان 1401 در شهر داکای بنگلادش برگزار می گردد.

نمایش پرواز به کارگردانی افق ایرجی از اراک و نمایش هلهله به کارگردانی شایان سلامی از آبادان نمایش هایی هستند که به جشنواره مایم فست بنگلادش دعوت شدند.

این فعال تئاتری که نماینده و مدیر انتخاب آثار چندین جشنواره بین المللی دیگر نیز است، خاطرنشان کرد گروه هایی که مایل به شرکت در جشنواره یونیمای ارمنستان هستند نیز فیلم کار خود را به ایمیل آدرس [email protected] ارائه دهند.

جشنواره یونیمای ارمنستان از 18 تا 23 اکتبر برابر با 26 مهر تا 1 آبان در چند شهر ارمنستان به صورت همزمان برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2260

به "اجرای یک نمایش نو در عمارت سیمرغ و اعلام نمایش های راه یافته به جشنواره بنگلادش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای یک نمایش نو در عمارت سیمرغ و اعلام نمایش های راه یافته به جشنواره بنگلادش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید