شاعران نوجوان نویدبخش آینده ای درخشان

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، عضو هیأت داوران بخش شعر کلاسیک دومین مهرواره شعر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان درباره ارزیابی خود از آثار شاعران نوجوان کانون گفت: بچه هایی که در این رویداد حضور داشتند تفاوت های محسوسی با شرکت کنندگان رویدادهای دیگر داشتند.

شاعران نوجوان نویدبخش آینده ای درخشان

وی ادامه داد: این تفاوت های محسوس ماحصل کار مربیان کانون پرورش فکری با بچه ها است که در آثار این شاعران نوجوان و جوان مشهود است.

طریقی یادآور شد: در رویدادهای دیگر یا آثار رسیده درخشان هستند یا خیلی ضعیف و به طور کلی آثار ناشی از قریحه تربیت نیافته هستند؛ اما در این رویداد آثار خیلی تربیت شده بودند و این تفاوت مهرواره شعر کانون با سایر رویدادهای مشابه است. ما باید از مربیانی که در طول سال با بچه ها کار کرده اند و برایشان زحمت کشیده اند تا توانایی شان پخته و صیقل خورده شود، قدردانی کنیم.

وی اظهار کرد: میانگین آثار شرکت کننده در دومین مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری خوب بود.

عضو هیأت داوران دومین مهرواره شعر کانون درباره تأثیرگذاری برگزاری مستمر این رویداد، بیان نمود: برای من شرکت در مسابقه شعر دانش آموزی در سال 73 باعث شد تا شعر به بخش اصلی زندگی ام تبدیل شود. شاید اگر آن جشنواره برگزار نمی شد و کسی به من نمی گفت که توان شاعری دارم، الان زندگی ام در جهت دیگری قرار گرفته بود.

طریقی تأکید کرد: اگر حتی مهرواره شعر آفرینش کانون به 10 تا 20 نفر انگیزه بدهد که متوجه استعداد درونی شان بشوند و شعر را جدی تر بگیرند، به هدفش رسیده است.

یادآوری می شود آثار منتخب دومین مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب کتاب صبح آفرینش نیز منتشر شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1042

به "شاعران نوجوان نویدبخش آینده ای درخشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاعران نوجوان نویدبخش آینده ای درخشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید